2014/08/25

Bling Bling vs Villa

Przy okazji zapowiedzi dostawy do sklepu Villa, napisałam że jestem przekonana, że nowa kolekcja dotrze do Bling Bling. Krzesło i stolik kojarzyłam właśnie z tego drugiego sklepu. Dziś kiedy już stało się jasne, że się myliłam, chciałam porównać cenowo, artykuły które wprowadziły mnie w błąd. Jednak kiedy weszłam do sklepu Bling Decor, przywitał mnie widok lewitującego wazonu z kwiatami, który do tej pory stał na stoliku, łudząco podobnym do tego, który zawitał w Plazie dziś.

Tak wyglądała ekspozycja w Bling'u wcześniej:


 A tak teraz:


Tutaj już możecie zobaczyć stolik z Villa, dodam tylko że ten z Bling'a kosztował 11 sd.


Kolejny screen przedstawia krzesła z opisywanych sklepów. Jak widać, tutaj różnica w cenach jest już większa, a same artykuły są bardzo podobne.


Według mnie to naprawdę dziwne zagranie ze strony Adminów. Zastępują stare produkty, łudząco podobnymi, tyle tylko, że w wyższych cenach. Nie zmierza to w dobrym kierunku i mnie osobiście bardzo zniechęca.
Co o tym sądzicie? Macie któryś z tych artykułów?

34 komentarze:

  1. Moim zdaniem admini nie mają już pomysłów, więc zaczynają kopiować meble zmieniając drobne elementy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Admini ostatnio coraz bardziej przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesada już lepiej nic nie dodawać.. niż kopiować meble z starej kolekcji.. przesada 1 mebel okey.. ale prawie wszystkie?.

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą dodawać, tylko , że oni przy tym jeszcze zawyżają ich ceny..
      Flying_Kitty

      Usuń
  4. Masz bardzo wprawne oko i świetne podejście do tropienia takich incydentów. Artykuł jest ciekawie i estetycznie zaprezentowany, a do tego cechuje go dokładność. A przechodząc do samego problemu, który porusza - ech, myślę, że mamy prawo czuć się oszukani. Najciekawsza będzie jednak reakcja użytkowników - jestem pewna, że wielu nabierze się na "nowy" stoliczek i chętnie go kupi, mimo iż do tej pory nie zwracała na niego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że post przypadł Ci do gustu. Bardzo mi miło z tego powodu :)
      Czytałam przed chwilą komentarze pod postem dotyczącym wyboru dnia, którym został własnie stolik i chyba nikt nie skojarzył go z tym z Bling'a. Niektórzy już zakupili ten i są nim zachwyceni.

      Usuń
    2. Dokładnie, bardzo fajnie , że o tym napisałas, bo też bym była jedną z tych które naciągnęły się na ten stoliczek.
      Flying_Kitty

      Usuń
    3. Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  5. Gdybyś nie napisała o tym w poście, zapewne nawet nie zwrocilabym uwagi. Admini ostatnio sięgają dna: co raz droższe i zarazem gorsze hb, praktycznie zerowy kontakt z nimi oraz teraz to - powielanie dawnych pomysłów w prawie nie zmienionej formie. Najgorsze jest to, ze stardoll bardziej nastawia się na zyski, mniej biorąc pod uwagę dobro użytkownika. Żałosne. Dobrze, ze zrobiłam taki post. Gracze powinni być świadomi.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na kontakt z Adminami nie ma co liczyć. Muszę się zgodzić z tym, że coraz bardziej odczuwalne jest to, że stawiają na jak największy zysk, a nie na to, żeby zachęcać do gry i ulepszać niedoskonałości. Idą już na łatwiznę.

      Usuń
  6. Trochę chamsko ze strony adminów, mogą przecież coś wymyślić.. :c

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo dziwna sprawa. W życiu nie przyszłoby mi do głowy, że admini "ukradli" stolik z innego sklepu. Już mam chęć napisać do nich w wiadomość w tej sprawie, no cóż może odpiszą mi coś sensownego, w co oczywiście wątpię.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ciekawa jestem jaka byłaby ich odpowiedź.

      Usuń
    2. Zapewne odpiszą coś totalnie niezwiązanego ze sprawą. Cóż, próbować zawsze można ;)

      Usuń
    3. To w ich stylu, ale podobno cuda się zdarzają ;)

      Usuń
  8. Ja również dzisiaj zawitałam do sklepu Bling Bling i spotkał mnie naprawdę przykry widok, gdyż na początku chciałam kupić stolik stamtąd ale go już nie było :-( Co będzie następne zabiorą krzesła!? Choć szczerze bardziej podobają mi się z Villa bo są bielsze a tamte lekko żółte, ale sam fakt!?

    OdpowiedzUsuń
  9. Postanowiłam spróbować i wysłałam wiadomość do adminów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mebelki są ładne kupiłbym je , ale jak zobaczyłam ich ceny przedtem to się zniechęciłam.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem admini powinni się wstydzić. Żeby ,,zabierać'' stolik z innego sklepu do drugie sklepu, bo im coś tam ,,brakowało''
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń
  12. Te meble i tak na razie są mi nieprzydatne
    Świetne spostrzeżenie
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać , że admianą skończyły się pomysły . Pomysły lecą w dół , a ceny rosną . Mam wrażenie , że zaraz nic nie bd za sc i wszystko dla ss . Stardoll mocno zmusza do kupowania pakietów :/
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  14. Błędy Adminów.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem w sklepie Bling Bilng są rzeczy tańsze i odrobinę brzydsze. W krzesłach można dostrzec iż krzesło ze sklepu Bling Bling jest jakby podstarzałe. Natomiast w stolikach już nie dostrzegam takich różnic. Zdaje mi się że lepiej kupić stolik za 11 star dolarów niż za 14.


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Miejmy nadzieję, ze nie bd już więcej takich akcji.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  17. stardoll schodzi na psy...
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieciekawy "gest" ze strony administracji .... :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedny, zapracowany stardoll
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  20. Porażka. Stardoll się ztacza dlatego na czas roku szkolnego odchodzę ze Stardoll niestety....

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj mi odpisali:
    Cześć fruzia 37,
    Dziękujemy za sugestię. Naprawdę to doceniamy!
    Kochamy rekomendacje od naszych członków. Jest to główny sposób że tworzenia nowych rzeczy na miejscu; możemy dowiedzieć się, co nie działa - lub, co jest po prostu zabawne.
    Proszę zachować swoje sugestie i przychodzące pomysły. Przekażemy je do naszych projektantów i techników, aby sprawdzić opcje na naszej stronie.
    Z poważaniem,
    Stardoll Staff
    Właśnie to mi odpisali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Świetna odpowiedź. W sumie można się było tego spodziewać.

      Usuń
    2. No tak ale chociaż spróbowaliśmy :)

      Usuń
  22. Ty jesteś genialna z tymi newsami, tak trzymać! :*

    OdpowiedzUsuń