2014/08/25

Dziewczyna 50Cent-a

Cześć! Pewnie większości z Was dzisiejszy wizaż wyda się dość dziwaczny, ale to taki eksperyment.
Przedstawiam Wam dziewczynę 50 Cent-a. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, którym się spodoba! 


Jeśli ktoś ma ochotę na zrobienie takiego wizażu na swojej doll, oto instruktarz: 

Zaczynam od wyboru fryzury i jej koloru.

Makijaż rozpoczynam kreskami czarnego eyelinera.

Następnie dodaję także gotowy eyeliner.

Całą górą powiekę maluję bardzo ciemnym granatowym kolorem.

Czarną kredką maluję linie rzęs.

Usta maluję w naturalnym kolorze.
Na to nakładam jaśniejszy błyszczyk.
(W salonie piękności wygląda to dziwacznie - w apartamencie widać już efekt).

Jeszcze tylko zagęszczam rzęsy tymi sztucznymi i makijaż gotowy.

Jako dodatku używam kolczyka.
Jeśli ktoś nie przepada za takimi ozdobami, może sobie go odpuścić.

Jako uzupełnienie stylizacji użyję:
- złoty gruby łańcuch
- czapkę 50 Cent-a :D
- oraz czerwoną bandanę.

GOTOWE!



18 komentarzy:

  1. Fajny wizaż ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny make upik.;)
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny make up. Trochę "chamski" ale w jak najbardziej pozytywny sposób. Jest genialny!
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super wizaż. Ślicznie wygląda. Taki make-up przypomina mi Dodę nie wiem czemu. Jest śliczny!


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest ładny c: Może zrobię tylko wybiore inne dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, ale mi się za bardzo ręka trzęsie :v
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż nawet fajny ale za zwyczajny:) fryzura mi się nie podoba spięte włosy, prosta grzywka nie za fajnie :).

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ten makijaż jak najbardziej przypadł do gustu, zrobiłabym taki ale obawiam się , że moje kreski eyelinerem nie wyszłyby tak perfekcyjnie jak te tutaj :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny look :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się , ale nie mój styl nie pasował by do moich ciuszków :)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż oczu genialny , cały look również
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się.
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ci to wyszło ♥

    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, nie widziałam tego :P Ten też jest fantastyczny :D (komentarz pisany po zobaczeniu dziewczyny szamana :D)

    OdpowiedzUsuń