2014/08/14

HOT or NOT



CallmyName34

palinkaa1997: Podoba mi się ta stylizacja. Jedyne co mnie drażni, to ten kawałek paska (?) i sprzączka od butów na spodniach. Nawet minimalnie odkryty bok jest tutaj całkiem na miejscu, nadaje charakteru stylizacji. HOT.

nataliaszelc01: Bardzo ciekawa stylizacja i bardzo dobre wykorzystanie tej dość problematycznej kurteczki. Jedyne co bym poprawiła to bluzka. Wydaje mi się, że powinna być trochę niżej. HOT

PaulinkaD.: Podoba mi się! Niby zwykła, ale jednak jest coś w niej oryginalnego. HOT!

Izowirus: Już na pierwszy rzut oka ta stylizacja przypadła mi do gustu. Zauroczyła mnie swoim hard rockowym klimatem i dopasowaniem każdego elementu stylizacji. Kurtka z ćwiekami, która jest "gwiazdą" zestawu, świetnie komponuje się ze skórzanymi spodniami i ciekawą torebką. Plusem na pewno jest to, że dałaś tu dość "lekkie" buty, a nie np. glany. Dopełnieniem wszystkiego jest bluzka moro, która moim zdaniem wygląda w tym zestawieniu genialnie. HOT.

KateAnneChill: Rockowy zestaw. Drapieżnie i genialnie. Podoba mi się połączenie kurtki z bluzką moro. Duże ryzyko z połączeniem złota i srebra, ale przymknę na to oko, chociaż klamra na butach razi. Plus, że do ciemnej stylizacji dobrałaś piękne blond włosy! - HOT


 uroczanatka199

palinkaa1997: Jest poprawnie. Jednak nudno. Trochę nie podoba mi się tutaj ten sweterek. Skórzana kurtka, ewentualnie wielobarwny płaszcz - to byłoby dobre rozwiązanie. Na razie HOT/NOT.

nataliaszelc01: Elegancko i sportowo. Uwielbiam takie stylizacje. Mimo to, jednak czegoś mi tu brakuje. Wybrałabym inne buty i dobrała jakąś torbę. Stylizacja wymaga jeszcze kilku poprawek i będzie fajnie. Na razie HOT/NOT.

PaulinkaD.: Jest ok, ale zdjęłabym sweterek. HOT.

Izowirus: Stylizacja wygląda dość banalnie. Zwykłe jeansy dobrane do czarnego topu, a do tego błękitny sweterek, czarne buty i okulary. Poprawny, prosty zestaw, gdzie do niczego nie można się przyczepić. Jednak mi brakuje czegoś, co by tę stylizację urozmaiciło, np. jakaś torebka, biżuteria. Wtedy byłoby o wiele ciekawiej. HOT/NOT

KateAnneChill: Od kilku minut zastanawiam się co napisać... No i oprócz 'w zestawie pasują do siebie tylko dodatki' nic nie wymyśliłam. - NOT








Eli_Gwiazdeczka

palinkaa1997: Jest w miarę ok, kolorystycznie. Sweterek walczy ze spódnicą, buty jakby z innego świata. HOT/NOT.  

nataliaszelc01: Nie jestem przekonana co do tej stylizacji. Spódnica wychodzi poza sweterek i wygląda to bardzo nie nienaturalnie. Poza tym nie pasuje mi tutaj ta bluzeczka w kratkę i te dziwne buty. NOT

PaulinkaD.: Bardzo pospolita, nic tu mnie nie zaciekawiło. Bezpieczny set. HOT/NOT.

Izowirus: Przede wszystkim ta stylizacja irytuje mnie spódnicą, która wystaje spod sweterka (!). Siatkowany top ładnie wygląda ze spódnicą, ale w tej stylizacji całkowicie ginie jego urok. Do tego założyłaś bardzo niefortunne buty, które według mnie są po prostu bardzo brzydkie. I więcej w tej stylizacji już nic nie ma. NOT

KateAnneChill:
Przekombinowane.​ Spódnica zbyt szeroka do sweterka, spod spodu wystaje jakiś łańcuszek od stanika, który gryzie się z paskiem. Te buty to... przykro mi jakaś porażka... - NOT







OlciaDiva1

palinkaa1997: Niby jest ok. Odstające fragmenty szortów - to złoto czy żółć? Jeśli złoto, to nie podoba mi się w połączeniu ze srebrem na kurtce, chociaż takie połączenie może być ok.Na górze dałabym naszyjnik, na razie HOT/NOT.

nataliaszelc01: Pojawia się tutaj złoto i srebro, jakoś nie specjalnie lubię ten zestaw. Wymień spodenki i koniecznie dobierz jakiś łańcuszek. Na razie jest tu trochę nudno i średnio mi się podoba ten zestaw. NOT.

PaulinkaD.: Podoba mi się, jest prosta, ale jest w niej coś co mi się podoba! HOT!

Izowirus: Zdecydowanie czegoś brakuje w tej stylizacji. Bluzka i spodenki są dobrze razem dobrane, dzięki tym żółtym akcentom. Buty i kurtka także wyglądają dobrze. Ale poza tymi czterema elementami praktycznie nic nie ma. Proponowałabym dodać jakąś biżuterię, aby dopełnić całą stylizację. Wtedy mogło by wyjść naprawdę ciekawie. HOT/NOT

KateAnneChill: Wszystko jest do siebie dopasowane, jednak kurtkę założyłabym na ramię, ściągnęła okulary i dołożyła torebkę. Bardzo podoba mi się kolorystyka twojego zestawu. - HOT





Zgadzacie się z naszymi ocenami? 
W poniedziałek ocenimy:
miss_joanna11
swetowa
emo2340
ElizabethMoonth

22 komentarze:

  1. nie widnieje kogo ocenicie w poniedziałek :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 jest najlepsza moim zdaniem ;)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, pierwsza jest przepiękna *-* Podoba mi się też ostatnia, ale dałabym buty w kolorze bluzki i jakiś naszyjnik.
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 stylizacja boska *.* Od razu mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 najładniejsza :)
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pozytywne oceny :) Szkoda tylko, że przygotowałam inną stylizację do oceny, no ale cóż... Trudno :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza cudo :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja to CUDO ♥
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tylko 1 stylizacja. Uważam ją jak najbardziej za hot. martyna_10_

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie zgadzam się z ocenami :) jak zawsze trafnie oceniłyście stylizacje dziewczyn.

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  12. A no i chciałabym się zgłosić :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ocenami się zgadzam.
    Jeśli można,chciałabym się zgłosić.
    Jagogo1

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza HOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    Czwarta HOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Super.
    1. Masz super styl trzymaj tak dalej jestem zdecydowanie za HOT.
    2. Super połączenie ciuszków jestem za HOT.
    3. Cool styl jak dla mnie jestem za HOT.
    4.Ta doll jest najlepsza super oszałamiająca jest ta doll jednym słowem gorące HOT.



    Dziewczyny! Wszystkie spisałyście się na medal. Dziś na wszystkie dziewczyny postawiłam HOT. Wszystkie jesteście super lecz jedna z was ukryta jako czwarta jest super. Brawo i gratki i przy okazji płonące gorącem HOT.


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń