2014/08/31

Oceny Apartamentów

Wakacje minęły bardzo szybko, czas wrócić do szkoły. Jak Wam idą przygotowania? Podzielcie się wrażeniami z wakacji :) Od dziś na bloga powracają regularne Oceny Apartamentów.

missgrodzisk200


Tak na prawdę nie wiem, co mam sądzić o tym pomieszczeniu, ponieważ tu nic nie ma. Jest prawie pusto. Postawiłaś sofę, fotele do kompletu i jakiś stolik, ale co dalej? Podłoga w ogóle nie pasuje... Jedyną rzeczą, która mi się podoba są kwiaty. Ładnie kontrastują z kanapą, ale nic więcej. Popracuj jeszcze trochę nad tym pokojem, a zrobi się lepiej :) Na początek zmień ściany i podłogę.
Moja ocena: 1/5

kamikam6


Kolejny pokój, który nie powinien podlegać ocenie. Jest on odzwierciedleniem kolekcji z Film Theory. Podoba mi się toaletka, która nie jest nie wiadomo jak zapełniona kosmetykami, a także ogólna delikatność tego wnętrza, ale dlaczego jest tu tak mało Twojego własnego wkładu pracy, Twojej inicjatywy. 
Moja ocena: 2/5

Zgadzacie się z ocenami? Co sądzicie o tych pokojach?

Zapraszam do KOLEJKI.

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z przedmówczynią, oceny są stanowczo zbyt surowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że w przypadku oceny pierwszego apartamentu masz 100% rację. Drugi zalatuje lekko kopią, ale mimo wszystko się rożni od wystawy sklepowej. I nie uważam że za surowo oceniasz. Nie oszukujmy się, nie jest to kącik fałszywej i słodkiej wzajemnej adoracji. Oceny są po to, żeby pomóc danej osobie wyłapać błędy i potknięcia. I oczywiście je poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy apartament kiepski, jednak z oceną drugiego się nie zgadzam. Mimo że jest podobny do FT, to jednak jest ładny , chociaż nie kreatywny.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy ładny nie jest, drugi mi się podoba, zasługuje na troszkę lepszą opinie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm twoje oceny są zbyt surowe. W jednym i drugim apartamencie jest wkład własny. Piszesz, że Ci się nie podoba bo Ci się nie podoba a to nie o to tu chodzi. Powinnaś najpierw zwrócić uwagę na swój apartament a potem na innych (bo jeśli piszesz te posty to znaczy, że twój apartament jest doskonały i to do niego porównujesz pokoje innych). Ponadto powinnaś napisać co powinny zmienić w swoich apartamentach. Ogólnie mówiąc oceny powinny być wyższe i wygląd posta musiałby być inny bo jak na razie wywarłaś mieszane uczucia u czytelniczek.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mało zgodzę się tu z ocenami. Pierwszy apartament bardzo mi się podoba. Myślę iż nie jest tu tak bardzo pusto. Chętnie usiadłabym na tej kanapie. Myślę iż podłoga również jest tu na miejscu. A co do ściany mamy taką sama opinie. Ściana nie jest najlepsza. Apartament jest dla mnie 3/5. A co do drugiego apartamentu mi się nie podoba. Zgodzę się iż toaletka jest bardzo ciekawa. Podobają mi się również zasłony. Jak na mój gust apartament jest pomysłowy i daje mu ocenę 2/5.




    Pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się z twoją opinią pierwszy pokój wcale mi się nie podoba, a drugi jest taki sam jak z filmu Theory ale dałabym wyższą ocenę, bo nie jest aż tak fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pierwszym się zgadzam, ale drugi mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem 1 jest do poprawki, a 2 pomimo, iż został odkopiowany posiada w sobie urok i dałabym mu trójeczkę c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam Bardzo ! Co robi tu kopia mojego apartamentu ?! Mówię o kamikam6 ! Skoro skopiowała mój apartament no to widać.. Brak Kreatywności... -MASAKRA-
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa jakoś nie zachwycają. Oczywiście są ładne, staranne ale brakuje tego czegoś..

    OdpowiedzUsuń