2020/01/08

2019 SCAVENGER HUNT - KONKURS

Oto przyszła pora na szumnie zapowiadany przez Stardoll finał konkursu Scavenger Hunt. Jeżeli udało Wam się zdobyć wszystkie trofea (łącznie 12 - po jednym na miesiąc) to macie szansę wziąć udział w konkursie, który polega na zrobieniu stylizacji z minimum dwoma ciuszkami zdobytymi w tej akcji. W tle mają znajdować się także wszystkie zdobyte trofea w kształcie bucika. Czyli co za tym idzie - zdjęcie ma być zrobione we własnym apartamencie. Nie zapomnijcie także przesłać zdjęcia TUTAJ. Konkurs kończy się 19 stycznia, a tak prezentują się nagrody: 


Bierzecie udział?

11 komentarzy:

  1. Nie wezmę udziału, kiedy zabawa weszła na Stardoll miałam przerwę w graniu więc nie posiadam wszystkich rzeczy, a szkoda, bo kilka z nich mi się podobało. Ciekawe czy w tym roku też coś będzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? to to ma być ta super ekstra niespodzianka za zgarnięcie wszystkich butów?
    Ale syf, teraz nie żałuję że o jednej zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm konkurs calkiem fajny, wezme w nim udzial.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opcja dla tych którzy znaleźli wszystkie trofea. ja niestety jednego nie znalazłam więc z automatu jestem na straconej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja biedna, nie zebrałam wszystkiego. Ominie mnie taki znakomity konkurs! XD
    Nie no, zupełnie szczerze, to konkurs dość prosty jeżeli chodzi o zasady, ale nie wiem czy ekipa Stardoll to moje ulubione Jury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same. Bardzo rzadko biorę udział w tych konkursach na sd, bo zwyczajnie mi się nie chce. Za każdym razem jak się postarałam, miałam jakiś (w moim odczuciu ciekawy) pomysł na zrealizowanie tematu to ostatecznie wygrywało jakieś byle co z przypadkowo nawrzucanymi rzeczami do zdjęcia.

      Usuń
    2. Ktoś tam w ogóle wybiera te zdjęcia? Bo ja mam wrażenie, że jakiś typek odlicza sobie "eneduelikefake" i bęc pierwsze lepsze xD

      Usuń
  6. Bardzo bym chciała, ale nie mam wszystkich butów XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam wszystkiego, po za tym i tak nie miałaby czasu xD

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie jakby zwycięzca zrobił kolekcję z Cat Tiarą i Fendi Skirt xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ot mi finał,zresztą i tak chyba nie zdobyłam wszystkich rzeczy i tych statuetek,więc i tak nie mogę wziąć udziału w tym konkursie....poza tym pewnie i tak wybiorą byle jakie zdjęcie i ot mi zwycięzca xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń