2020/01/17

NOWE KOLEKCJE: SUBCOUTURE I HOT BUYS

Dzisiaj stardoll zaskoczył nas nową, czasową dostawą do sklepu Subcouture. Jest całkiem fajna. Ja na pewno wybiorę się na zakupy. Na pewno kupię brązowe buty i kurtkę do ręki oraz szarą marynarkę z rozcinanymi rękawami. Do złudzenia przypomina mi ona tę z zeszłorocznego tribute McQueena, tyle że wtedy ją odpuściłam z nadzieją późniejszego znalezienia jej w bazarze (cebula forever <3). Najpierw była droga, a później odpuściłam szukanie, no i teraz pojawia się w Subcouture wraz ze spodniami do kompletu, które także mam zamiar kupić. 
Co więcej - w Plazie pojawiły się także nowe Hot Buys, tym razem w innej formie. Nie jak zawsze, czyli każdy pojawiał się w określonym dniu miesiąca i był dostępny przez 30 dni. Teraz pojawiły się wszystkie naraz. 
Podzielcie się swoją opinią!

Zeszłoroczny McQueen i szara marynarka:



9 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o Subcouture to nie mój styl, kupiłam tylko czarne botki,co do Hot Buys to też nic mi nie przypadło do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że w końcu jakieś porządne rzeczy. W Subcouture podoba mi się sporo rzeczy i już poczyniłam dość duże zakupy. Trochę słabo, że znowu pojawiła się taka "pomyłka" z ciuchami.
    HB nie zachwycają jakoś bardzo, nawet powiedziałabym, że są skromne, ale podoba mi się futro i pierwsza sukienka więc je kupiłam. Taka forma HB nie jest zła, bardziej nie podoba mi się, że za te trzy pozostałe HB trzeba wydać realne pieniądze i jeszcze w apartamencie mają metkę zwykłej darmówki - tego pomysłu nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hot busy to podoba mi się tylko futerko do ręki. Z sub zakupiłam kilka rzeczy ale najbardziej podoba mi się długa spódnica z drugiego pietra ostatni manekin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie osobiście, jedna z lepszych kolekcji Sub, serio, poprzednie były trochę słabsze, a z tej kupiłam sporo rzeczy :D Co do Hb, zamierzam kupić wszystkie, oprócz butów na prawym manekinie, reszta jest świetna, w sumie fajna zmiana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z hb warto jedyniw futro kupic. Moze jeszczw buty sa ladne, ale chyba ich nie potrzebuje. Subcouture, swietna dostawa, podoba mi sie wnetrze, ale chyba duzo rzeczy nie kupie. Na pewno torbeke insp by lv i transparentna bluzke

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo fajne dostawy :) Subcouture może trochę zbyt "młodzieżowe", ale dało się z niego dużo wyłuskać.
    Z HB - pierwszy manekin, z pominięciem tego naszyjnika - super i trafił do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Subcouture, ale styl tej kolekcji mi się nie podoba i kupiłam same dodatki. Tez od razu skojarzyłam marynarkę z McQueenem tylko tam łańcuszek był osobno :D
    HB są całkiem zacne, ale to też nie do końca moja bajka. I dziwi mnie to, że nie jest ich 10.
    Kupię sukienkę i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam o tym szarym komplecie, jednak cena mnie trochę przestraszyła :P (może znajdę później w bazzarze :D)
    kupiłam czarne buty właśnie z tego samego manekina i torbę - najlepsza rzecz z tej kolekcji!
    z HB kupiłam choker (ze względu na logo), nic innego nie planuję

    OdpowiedzUsuń