2020/01/15

Logowania


8 komentarzy:

  1. Brakuje mi czegoś, takiego uwieńczenia stylizacji. Trochę wygląda ta stylizacja jak baza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosto z wybiegu Gucci niby nowobogacka, ale nawet fajnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego trendu z upychaniem gdzie się da loga marki, tak więc stylizacja mi się średnio podoba. Gdyby spódnica i torba były bez tego to outfit byłby całkiem okej

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś bym tutaj jeszcze dodała, ale całokształt fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inna torebka na pewno. Zwykła stylizacja, jest ładna ale nie robi szału.

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest boska. pod jaką marką znajdę ją w bazzarze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest wszystko dobrze. Bluzka ma krótki rękaw więc ja nic bym nie dawała na wieszk. Natomiast torebka jest prze kozacka. Zakochałam się w niej :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to Guczi... Jest super, tylko ja bym dodała jeszcze coś.

    OdpowiedzUsuń