2020/01/22

too good at goodbyes


10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja - kolorystyka + dodatki bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie. Moze jeszczw ta torebka i kurtka razem by fajnie wygladaly ale w połączeniu z reszta jakos srednio to wyglada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mega, uwielbiam tą kolorystkę!!! Wszystko świetnie do siebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi tu nie gra i pewnie są to okulary. Jakoś mam wrażenie, że maczał tu palce ktoś z Matrixa.
    Poza tym, stylizacja bardzo mi się podoba. Lubię połączenie torebki z kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, ale nie jestem fanką tym okularów. Są po prostu okropne według mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta i jej szerokie spodnie. Świetnie ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie super, dałabym jeszcze coś delikatnego pod szyję.

    OdpowiedzUsuń