2020/01/19

POLOWANIE NA UBRANIE



Hej Hej! Dawno mnie nie było z tą serią postów, na co złożyło się wiele czynników. Na posty świąteczne nawet nie wiem jakim cudem udało mi się znaleźć trochę czasu. Bez tak wspaniałych redaktorów, z jakimi mam okazję współtworzyć tego bloga nie udało by się zorganizować tylu zabaw i konkursów. No ale do brzegu. Niedawno temu dzięki 10 minutom siedzenia w bazarku znalazłam te oto różowe spodnie pochodzące z limitowanego sklepu Runway. Kosztowały mnie jakieś śmieszne 10 stardollarów. Nie myśląc zbyt wiele kliknęłam "kup". Nie są ani trochę w moim stylu, więc gdyby nie atrakcyjna cena nie znalazłyby się w mojej szafie. 
Nie miałam także pojęcia jak je wystylizować. Przeszkadza mi bardzo niski stan oraz szerokie nogawki, które skracają nogi doll. W stylizacji poradziłam sobie z tym dodając pasek. Za każdym razem (a podejść miałam kilka) kiedy próbowałam skleić coś z wykorzystaniem tych spodni wychodził mi total pink look. Postanowiłam nie walczyć z tym, a efekty publikuję poniżej.
Dajcie znać co myślicie o spodniach i stylizacji z nimi!






9 komentarzy:

  1. mam te spodnie i często ich używałam do stylizacji :) jakbym trafiła na taką cenę jak ty to też bym bez zastanowienia je kupiła :D stylizacja ładna,ale jak dla mnie za różowo jest

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba wykorzystanie tych spodni. Też bym od razu je kupowała za taką cenę, buszowanie w SB to jedna z lepszych rzeczy na Stardollu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na nieposiadanie pomysłu na spodnie, miałaś na nie całkiem niezły pomysł. xD
    Też nie znalazłabym dla nich sensownego zastosowania, myślę ponadto, że ten pasek wcale ich nie ratuje. Ale chociaż kolorystyka jest przyjemna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te spodnie, wyglądają ciekawie :D Sama stylizacja też jest mega, uwielbiam tą kurtkę :) Wszystko tutaj bardzo do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest prześliczna. Oczywiście to nie moje kolory ale co powiedzieć dobrze dobrane do siebie ciuszki oraz dodatki pokazały mi że mgła bym coś w takim wydaniu założyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz farta do polowań na ciuchy :D Śliczna stylizacja. To jedyny odcień różu, który akceptuję i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja chyba za rozowa jak dla mnie. Spodnie same w sobie sa spoko, ale ta cena haha to mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja idealna! Jest pięknie! Spodnie fajne.

    OdpowiedzUsuń