2020/01/18

without me


7 komentarzy:

  1. Świetna jest ta stylizacja! Detale robią dobrą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka i jak zwykle te szerokie spodnie. Robisz dobrą robotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki plus za dodatki w innym kolorze, przez co stylizacja nie jest zwykła, a świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi sie. Nie podoba mi sie torba i ten berecik.. w polaczeniu z tym gorsetem i scisnietym biustem wyglada to troche jak stylizacja z queerowego przedstawienia. Ten plaszcz tez tutaj dobrze sie nie sprawdzil.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się tak gotycko, pewnie przez ten gorset. Cieszy mnie też wykorzystanie kompletu berecika i torebki, bo dawno nie widziałam ich w żadnej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czarne elementy tej stylizacji, ale dodatki totalnie mi się nie podobają. Okulary są jeszcze ok ale berecik i torebka są po prostu brzydkie same w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się nie podoba, taka czarna dziura i niepasujące dodatki.

    OdpowiedzUsuń