2020/01/12

SYLWESTROWE STYLIZACJE + KONKURS


Ile ludzi, tyle sposobów na spędzenie ostatniej nocy w roku. Ja skupiłam się na tych najbardziej popularnych i opracowałam stylizacje na: bal, domówkę, plenerowy koncert, rockową imprezę, randkę oraz leniuchowanie w domu. A jak Wy spędzacie tegorocznego Sylwestra? Czy któraś ze stylizacji skradła Wasze serce?

[Edit: do końca konkursu już niedługo! Szczegóły na końcu postu]


bal sylwestrowy


koncert w plenerze




 domówka



randka 





leniuchowanie w domu




rockowa impreza



__________________________________________

KONKURS

Chciałabym zaprosić Was do konkursu, w którym przedstawicie swój sposób na spędzanie Sylwestra. Jak spędzacie lub jak chcielibyście spędzić. Możecie czuć się także swobodnie co do propozycji pracy - stylizacja, aranżacja, makijaż, sceneria, a może jakaś inna forma? Jedyny warunek jest taki, aby praca powstała na stardollu bez używania programów graficznych. Liczy się kreatywność i to na tej podstawie będą oceniane prace :) Podpisane prace wysyłamy na adres: sdimy.blog@gmail.com a czas na wykonanie zadania macie do 15.01.2020. Główna nagroda to 100sd.

9 komentarzy:

  1. Najchetniej cos w stylu 1 i 4 ale w realu to tragedia :/ konkurs fajny juz mam pomysl :) koncert w plenerze haha rozbawilo mnie widac ze zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje - na w tym roku postawiłam na leniuchowanie w domu i było super! Najlepsze stylizacje dla mnie to pierwsza i rockowa impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku byłam najpierw ze swoim facetem w kinie,a potem to w domu przesiedzieliśmy,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się czwarta,piąta i szósta stylizacja

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwester jak sylwester w tym roku niestety nie udany

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł na post jest ekstra! świetnie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było bardzo fajnie, spędziłam go z każdym z kim chciałam ♥
    Super stylizacje, ta na leniuchowanie skradła moje serce, a rockowa duszę :D (aczkolwiek podobają mi sie wszystkie)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku wybrałam się na bal, ale niestety nie wyglądałam tak zjawiskowo jak Twoja lalka. Właśnie stylizacja w tym klimacie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te stylizacje są cudowne, szczególnie urzekła mnie ostatnia, kocham takie klimaty <3 Mój sylwester byłsuper, oby cały rok również taki był hah

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń