2020/01/20

LOOKBOOK ROBERTA EINER TRIBUTE


Witajcie! Pora na ostatni lookbook tego sezonu tributów. Jak pisaliście w komentarzach - ta marka Was nie zachwyciła. Nas również, ale spróbowaliśmy stworzyć coś z rzeczami pochodzącymi z tej kolekcji. Zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy i dajcie znać co myślicie o naszych propozycjach! Nie zapominajcie też, że na końcu postu znajdują się wyniki konkursu :)


Venicue



Aguuniek



Tyka11




rockarolla_




oraz zwyciężczyni naszego konkursu:


Gratulacje! Po odbiór nagrody w wysokości 40 sd zgłoś się do rockarolla_ przed upływem 72h.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ta kolekcja to była jakaś taka dziecinna xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza Venicue,druga Agi oraz Rocki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie stylizacje przygotowały Aguuniek (druga) i Rocka. Podoba mi się również zwycięska praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście kolekcja bardzo przypadła do gustu, ze względu na kolorystykę :D co do stylizacji najlepsze dla mnie stworzyła Venicue i rockarolla_ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ta kolekcja to niewypał, ale wasze stylizacje są na prawdę udane. Gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bomba to co wszyscy stworzyliście. Oczywiście gratuluję dla zwycięscy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga od Venicue jak dla mnie wyglada najlepiej ;) nadal nie mam kupione nic z tej kolekcji xd

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 stylizacja Veni najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza stylizacja - ta która wygrała! Wasze stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń