2020/01/08

LOOKBOOK: OFF WHITE


Cześć! Pora na kolejny lookbook - tym razem jak krzyczy nasz banner jest to Off White. Opinie na temat tego tribute wśród czytelników nie były zbyt pochlebne, aczkolwiek nam ten sklep nawet dosyć się spodobał. Efekty zobaczcie sami - zapraszamy do rozwinięcia postu! :) 


marta_03



Venicue



rockarolla_



Aguuniek




Oraz zwycięska praca:


 Wybór zwycięzcy nie był łatwy, ale jakoś, wspólnymi siłami się udało :D 

Gratulacje! po nagrodę w wysokości 40 sd zgłoś się do rockarolla_ przed upływem 72h.

8 komentarzy:

  1. podobają mi się obie stylizacje Venicue,druga Rocki oraz druga Agi :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje. Najlepsze stylizacje to druga Marty i pierwsza Rocki. Gratulacje dla Juli145 - bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza propozycja Venicue i Obie Agi - one skradły mi serce.
    Oraz dziękuję uprzejmie za uhonorowanie mojej i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tribute bardzo średni, ale stylizacje bardzo udane. Podobają mi się dosłownie wszystkie. Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacje sa mega. Gratki dla zwycięskiej pracy :0

    OdpowiedzUsuń
  6. rockarolla_ - srebrna stylizacja skradła moje serce w 100% <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem wszystkie stylizacje mi się podobają! Są świetne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń