2020/01/01

NOWE KOLEKCJE: OFF WHITE TRIBUTE I ARCHIVE

Czołem! Ostatnimi czasy dostaliśmy kolejny tribute - Off White oraz nową dostawę w sklepie Archive. Z tej pierwszej jestem zadowolona, ponieważ jak dla mnie chyba najfajniejszy tribute tego sezonu (czyt. kupiłam najwięcej rzeczy). Z kolei Archive już od kiedy weszło do Plazy po raz pierwszy jest mi raczej obojętne. Ciuchy, które kiedyś kosztowały grosze, teraz są bardzo drogie, a do tego brzydko wykonane. Wiem, wiem - wartość kolekcjonerska. No ale po pojawieniu się tego sklepu wartość tych rzeczy spadła, więc nie widzę sensu w kupowaniu ich dla zysku. Taka moja opinia, a co Wy myślicie?





_____________________________________________________

KONKURS

Klasycznie przewidziana jest nagroda dla najlepszej stylizacji z rzeczą ze sklepu Off White. Swoje prace, oczywiście podpisane zalinkujcie pod tym postem. Dla zwycięzcy - stardollary.
Termin - dopóki nie ukaże się lookbook na blogu :) 

22 komentarze:

  1. Archive bardzo słabe - nic nie kupię.
    Z Off-White planuję coś kupić, ale nadal się zastanawiam co. Wnętrze jest naprawdę fajne, możliwe, że ono będzie pierwszym zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o Tribute to kupiłam tylko białą nerkę,bo nic więcej mi się nie spodobało,jeśli chodzi o Archive to po raz kolejny koszmarna dostawa,brzydkie ciuchy,komu to potrzebne...jak admini mają zamiar o takie barachło dodawać to lepiej żeby wycofali wgl ten sklep

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się Off-White nie podoba, ale z tego co wiem Karolina kupiła sporo rzeczy. :3 Archive jest słabe.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Archive słabe, ale jak ktoś kolekcjonuje takie rzeczy no to spoko dostawa.
    Off-White ogólnie nie lubię . Wszystko jest zazwyczaj takie jakieś mdłe. Podoba mi się pomarańczowa koszula i ten metaliczny set.

    OdpowiedzUsuń
  5. także uważam, że off z tych wszystkich najlepiej się prezentuje :)
    archive - no nie lubię tych rzeczy :S

    OdpowiedzUsuń
  6. Archive chyba podziela los Callie's Picks i prezentuje nam chłam wszechczasów. Ale do tego już przywykliśmy.

    Tribute nie podpasował moim gustom, nie myślałam że to powiem, ale inne z tego sezonu podobają mi się bardziej.

    Wciąż nie mogę uwierzyć w to co napisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam z Off chyba najwięcej ciuchów. Siateczkowe sukienki, czerwona torebka, pomarańczowa koszula, łaciaty top i ta wielka srebrna kurtka, która jest tak bardzo nie w moim stylu, że aż musiałam podjąć wyzwanie, żeby ją wystylizować xD Inne tributy to lipa jak dla mnie, dlatego że kupiłam max po 3 artykuły w każdym. Ale to może i lepiej, bo zaoszczędziłam trochę kasy :D

      Usuń
    2. Jedyne na co się skusiłam, to takie błyszczące bolerko, chociaż właściwie nie wiem czy i do niego jestem do końca przekonana. Ale gdy tak napisałaś, spojrzałam na wszystko jeszcze raz i faktycznie - pomarańczowa koszula powinna zostać dokupiona :D

      Usuń
    3. Ta koszula to chyba najładniejsza rzecz w kolekcji tak btw:))

      Usuń
    4. https://i.imgur.com/40nbsZ5.png

      Usuń
  7. Ta kolekcja Archive została wybrana przez użytkowników, w klubie Royalty pojawiło się pytanie i właśnie na to głosowało najwięcej osób, dosłownie większość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko,to nie było nic innego do wyboru że na coś takiego ludzie głosowali xd

      martusia-16

      Usuń
  8. Rzeczy są ładne ale zakupów nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Archive, klasycznie, nie powala ale no niczego innego się nie spodziewałam, ale gdzieś tam nadal mam nadzieję, że może jeszcze będzie lepiej. Natomiast Tribute super, kupiłam sporo rzeczy.

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  10. Archive zupełnie nie moja bajka :) OFF WHITE - fajne ciuchy, ale nie potrafiłabym ich w większości połączyć..
    Kupiłam bluzę i buty
    https://prnt.sc/qis65i
    already0

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakoś nic się nie spodobało a już szczególnie w archive

    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  12. Słabo, że do Archive dodali rzeczy które kiedyś były darmówkami za wejścia... Ogólnie jakoś ta dostawa mnie nie zachwyciła ;/
    Co do off white, hmm mogło być lepiej, ale nie jest źle, kilka fajnych rzeczy się znajdzie :)
    Konkurs :https://zapodaj.net/153fa7af4b90d.png.html
    Emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  13. Z off white tez mam najwiecej - uwaga az 2 pary butow haha slaby ten sezon tribute... archive to porazka.

    OdpowiedzUsuń
  14. drugi sklep nie dla mnie. Niestety nie moja bajka. Pierwszy muszę cos w końcu zakupić. I może akurat coś zmajstruje na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń