2020/01/08

NOWA KOLEKCJA: ROBERTA EINER TRIBUTE

Siemka! Dzisiaj dostaliśmy (mam nadzieję, że ostatni :D) tribute - Roberta Einer. O ile dobrze pamiętam to tej marki jeszcze nie mieliśmy okazji podziwiać na stardollu. Niestety mnie kolekcja zupełnie nie przypadła do gustu. Interesują mnie jedynie kolczyki i jedna para butów. 
A Wy jak ją oceniacie? 





KONKURS 

Stwórz stylizację z wybraną rzeczą z kolekcji, podpisz nickiem ze stardoll i zalinkuj pod tym postem. Nagrodą są stardollary i publikacja pracy w lookbooku. Stylizacje można wysyłać do poniedziałku (13.01).

13 komentarzy:

  1. Kolorystycznie jest fajna, ale z rzeczy, które faktycznie mi się podobają to kolczyki, buty i może ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, kolorystycznie super, inna sprawa to już kroje. No chyba, że te żółte szpilki. Od dawna na coś takiego czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropna, nie cierpie takich kolorów. Podobają mi się tylko kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja kupiłam bluzę i kurtkę, reszta zupełnie nie jest moją bajką :)
    https://prnt.sc/ql7odu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolekcja:D jedna z lepszych w tym sezonie. ja też chcę już koniec :S

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczymy jak to w przymierzlani bedzie wygladac :) niby niekotre rzeczy wydaja sie ok,ale to jednak nie moj styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. taka trochę dziecinna ta kolekcja,nie wiem dlaczego takie skojarzenie mam xd ale kupiłam kolczyki,szpilki z drugiego manekina (1 piętro),kolorową kurtkę i miętowe spodnie z długimi nogawkami z pierwszego manekina (2 piętro)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda mi na jakąś początkującą projektantkę, która postanowiła zareklamować się na Stardoll. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta kolekcja bardzo przypadła do gustu, uwielbiam taką kolorystykę, ale najbardziej i tak spodobały mi się żółte buty 💛💛💛
    Konkurs: https://zapodaj.net/1cf9875e5bc54.png.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy nawet spoko, ale nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam kilka rzeczy ale to jest dosłownie może 1\10 z tego sklepu.

    https://prnt.sc/qpferw Konkurs

    OdpowiedzUsuń