2020/01/11

Wish I Was There


6 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ta propozycja - mam wrażenie, że każdy element jest z innej bajki. Torebka + spodnie jeszcze do siebie pasują kolorystycznie więc z inną górą mogłoby być fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak uwielbiam Twoje stylizacje, ta trochę mnie zawiodła :/ zgodzę się z osobą wyżej, Torba i spodnie na tak, ale ten sweter mi tutaj nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sweter do wymiany ale mysle ze brakuje tutaj bizuterii. Samo dopasowanie torebki i spodni jest na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale przyjemna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ta stylizacja się nie podoba,tak jak napisała Karolina nudna jest,na pewno zmieniłabym górę,bo spodnie z torebką pasują do siebie,ale sweter do wymiany,dodałabym jeszcze jakąś biżuterię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń