2020/01/22

TALK


8 komentarzy:

  1. Stylizacja wyglądałaby lepiej bez tego futra, tak to jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, wygląda tak festiwalowo. Bez futra to nawet w realnym świecie z chęcią bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś w tym jest - futro i gołe nogi wyglądają trochę dziwnie, o ile nie jesteś w eleganckiej sukni i z boa na ramionach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zakladam ta torebke jako etole xd kurcze nie podoba mi sie ta koszula. Z czyms dokładniejszym calosc wygladalaby lepiej. Pomysl w porzadku

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet ładna ta stylizacja :) ale z tego futra to ja bym jednak zrezygnowała,bo mi tu jakoś nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie podoba ta stylizacja. Kozula fajnie komponuje się z tymi spodenkami. To futro całkiem spoko wygląda tak narzucone na ramię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja ale jak dla mnie brakuje czegoś

    OdpowiedzUsuń
  8. Pusty dół, góra jest ładna, dla mnie 5/10.

    OdpowiedzUsuń