2020/01/27

diamonds


9 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - wszystko do siebie pasuje, od poszczególnych elementów po samą kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty <3 Bardzo mi się podoba, praktycznie nic bym nie zamieniła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale widze tutaj mniej zabydowane buty. Niepotrzebna tez jest ta torebka w kształcie puszki. Naszyjnik niby ok, chociaz do tej narzutki pasuje mi cos bardziej eleganckiego. Ogolnie podoba mi sie pomysl

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaa kocha tą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNA!!! Uwielbiam żółty a ta stylizacja to cudo kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaden element tej stylizacji mi się nie podoba i nigdy bym go nie ubrała, ale całość prezentuje się na prawdę zacnie :D Może to twoja doll tak dobrze we wszystkim wygląda albo nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się cała stylizacja, żółty kolor fajnie się komponuje z reszta ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Świetna stylizacja, wszystko idealnie dobrane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń