2020/01/24

WYNIKI SYLWESTROWEGO KONKURSU

Kochani! Pora na wyniki sylwestrowego konkursu. Niestety na maila otrzymałam tylko dwa zgłoszenia, co jest dla mnie troszkę dziwne i zarazem smutne, bo liczyłam na mnóstwo superowych prac. Nagroda, sądzę że była całkiem ok, bo 100sd przecież piechotą nie chodzi :D No ale mniejsza z tym. Z racji tego, że dostałam tylko dwie prace, postanowiłam rozbić główną nagrodę na dwie części i nagrodzić je obie - Martę za sylwester z Polsatem i Mariolę za kreację balową :) Dziękuję Wam za udział w konkursie. Po nagrody w wysokości 50 sd zgłoście się do rockarolla_




_________________________________________________________

Dajcie znać jaki konkurs chcielibyście w przyszłości! Stylizacja, makijaż, wnętrze, a może coś wychodzącego poza schematy stardoll? Czekam na Wasze komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Mi niestety zabraklo czasu na stylizacje sylwestrowa... a temat taki fajny. Pomysl na sylwester z tv niezly, zabawnie wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie wysłałam, ale może Gmail dał ciała, bo już parę razy miałam tak, że maila wysłałam a nie doszedł do odbiorcy :o
    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku.Byłam święcie przekonana że będzie mega dużo zgłoszeń. Byłam święcie przekonana że nie zajem zadnego miejsca ponieważ moje stylizacje się chowają przy waszych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam wziąć udział w tym konkursie, ale niestety brak pomysłów nie pozwolił na to :( Jednakże gratuluję dziewczynom wygranej! 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i pomysłu :) Ja niestety go nie miałam, więc nie dołączyłam do konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego pomysłu :C Gratuluję! ♥

    OdpowiedzUsuń