2020/01/09

speechless


10 komentarzy:

  1. Nie cos nie wyszlo. Ta torba dziwnie wyglada przy tej kurtce, tak samo z szelkami. Kapelusz raczej nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się bardzo podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, jest ciekawa, może zastanowiłabym się nad zmianą kapelusza na inny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) wywaliłabym tylko ten kapelusz,bo nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja jak zawsze, ewentualnie można wymienić kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeże. Właściwie nie widziałam dawno niczego w tym stylu i jestem zadowolona, że się pojawiło. Może kapelusz faktycznie wygląda na trochę powyginany, ale można przymknąć na to oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka jest super! lubię połączenie czarnego z brązem
    mnie kłują w oczy buty z odkrytymi palcami do kurtki z futerkiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, zmieniłabym tylko buty na jakieś inne, ale tak to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Wow! Wszystko idealnie pasuje do siebie!

    OdpowiedzUsuń