2020/01/06

NOWE KOLEKCJE: FASHION FURNITURE I EVIL PANDA

Hej! Ostatnio dostaliśmy pięterko z meblami z sklepie Fashion Furniture. Całkiem spoko dostawa. Kupiłam poduchę i świecę za starmonety. Podoba mi się także granatowy fotel, ale jak na razie nie planuję urządzania nowego wnętrza, więc go odpuściłam. W poniedziałek do Plazy weszła także nowa kolekcja Evil Pandy, w której czuję mocny oddech Jeremy'ego Scotta. W poprzednim sezonie tributowym mieliśmy kolekcję, w której do kupienia było kilka rzeczy totalnie podobnych do naszej Evil Pandy (zielone buty i pomarańczowy sweter z naszywkami). Ja się na zakupy nie wybrałam.
A Wy co myślicie o dostawach?



 

10 komentarzy:

  1. Fashion - super. Chociaż może powinni zastanowić się trochę nad nowymi stylami meblarskimi, bo ja już nie znajduje zastosowania dla wariacji na temat eklektyzmu. Ale to może tylko moje zboczenie.

    Evil Panda, jak na ten sklep standardowo - niestety nie zachwyciła i nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Fashion podobają mi się jedynie te różowe fotele. Na pewno znajda się one w moim apartamencie. Evil Panda widzę po raz pierwszy. Zobaczymy czy coś mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fioletowa marynarka z evil panda jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fashion fajny i na pewno coś kupię. Evil Panda typowo Jeremy Scott, ale nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o dostawę mebli to nie interesuje mnie taka kolekcja,bo ich nie kupuję...jeśli chodzi o Evil Panda to brzydka ta dostawa,nic mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Fashion Furniture kupiłam to samo co Ty. Evil Panda wydaje mi się taka infantylna - nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa z dekoracjami jest rewelacyjna, szkoda ze nie dodali tego wnętrza do katalogu :( planuje male zakupy :) evil panda.. tylko marynarka warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Fashion Furniture, super, mam już pomysł na nowe wnętrze z tymi meblami :D.
    Evil Panda,jestem na nie, kompletnie nie mój styl, nie zamierzam raczej czegokolwiek kupować :/

    OdpowiedzUsuń
  9. meble nie do końca w moim stylu, ale ja nie jestem zbyt dobra w dekoracjach
    ciuchy fajne, ale nie mój styl. jeansowy zestaw jest super, ale nic nie kupię...

    OdpowiedzUsuń