2020/01/24

NOWE KOLEKCJE: ACTIVE, THE JET SET I NELLY

Hej! Ostatnimi czasy stardoll uraczył nas nowymi kolekcjami ubraniowymi: Active oraz Nelly, a także jedną z meblami w sklepie dla superstars: The Jet Set. O ile ubraniowe dostawy nie podobają mi się wcale, tak z meblowej jestem bardzo zadowolona. Podobają mi się szczególnie roślinki i sztalugi, które mam zamiar kupić. Nie mam ostatnio weny do tworzenia nowych wnętrz, ale być może dzięki nowym przedmiotom wpadnie jakaś inspiracja :) 
A co Wy myślicie o nowych kolekcjach? Dajcie znać!





8 komentarzy:

  1. nie lubię sklepu Active, ciuchy w tym sklepie są brzydkie...jeśli chodzi o Nelly to niestety kolekcja też nie powaliła,nie które ciuchy są kiczowate...tak na prawdę podoba mi się tylko blezer w kratę i jeansy z pierwszego piętra a z drugiego kupiłam spodnie za sm i to tyle

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble sa rewelacyjne szkoda ze nie mam ss. Bardzo podobaja mi sie te rosliny. Active... nie potrzebuje. Nelly nawet fajna, kupie troche rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuszki faktycznie słabe, w Active nie robię zakupów, a Nelly to zawód. Dostawa do The Jet Set bardzo ładna, kupiłam na razie wazon z zieloną trawą/ kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to z ubrań totalna klapa, nic ciekawego ani w Active, ani w Nelly... nie ma co kupować :/ Jedynie kolekcja The Jet Set jakoś wygląda, na 100% kupię z niej roślinki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Meble niesamowite... Ten fotel sprawia, że trochę się rozpływam.
    Ciuchy z Nelly jak zwykle fatalnie wykonane, ale mimo wszystko pewnie połaszę się na kilka z nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Active to dla mnie bezużyteczny sklep, dostawa Nelly fajna, kupię parę rzeczy. The Jest Set bardzo lubię i tez na pewno skorzystam z tej dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. active nie dla mnie, i chyba nie dla większości :D jedynie czerwona, męska koszulka mi się podoba
    Jetset - meble są ekstra! póki co nic nie dekoruję, więc odpuszczam
    a Nelly jest jednym z moich ulubionych sklepów i znów mnie nie zawiódł <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wnętrza mnienarazie nie stać chociaz nie powiem podoba mi sie kilka rzeczy. Do nelly na razie nie zaglądałam ale patrząc tutaj kilka rzeczy wpadło mi w oko. Co do Active kupiłam tylko jedną rzecz

    OdpowiedzUsuń