2020/01/31

Silva


9 komentarzy:

  1. Na tym szarym tle slabo widac torebke ;) z jednej strony podoba mi sie tak jak jest,ale z drugiej mam wrazenie ze ta bluzka jest zbyt delikatna przy tej kamizelce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, stylizacja jest taka zrównoważona, dodatek tej kamizelki sprawił, że całość jest stonowana, nie za lekka.

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio mi się podoba,ta kamizelka kompletnie tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ciekawy pomysł, ładna torebka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, coś mi się wydaje że pomysł na stylizację ściągnięty od Aleksander.d

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość fajna, tylko zmieniłabym torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ładna, można powiedzieć, że znajoma. Brawo za wenę twórczą, daje 5/5. aleksander.d

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ok. Nawet ciężar kamizelki mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Ale najbardziej te rękawy

    OdpowiedzUsuń