2020/01/31

NOWE KOLEKCJE: ARCHIVE, NELLY I ROYALTY

Cześć! W ciągu ostatnich pięciu dni otrzymaliśmy nowe dostawy w sklepach Archive, Nelly oraz Royalty. Ta pierwsza moim zdaniem jest do kitu i jeśli coś kupię to będą to rzeczy za fioletową walutę. Nelly to takie 5/10. Jest tutaj kilka fajnych rzeczy (czarna bluzka z falbankami, błyszczący satynowy komplet lub skórzane szorty), jednak jako całość kolekcja prezentuje się raczej średnio. Najbardziej do gustu przypadło mi Royalty. Podoba mi się większość ciuszków, ale niestety skończyło mi się superstar i niestety póki co nie zrobię zakupów. 
A jakie jest Wasze zdanie? Podzielcie się :)


14 komentarzy:

  1. z archive raczej nic nie kupię, okropna kolekcja... nelly jest bardzo fajne, kupię kilka artykułów. a royalty jest cudowne, jak zdobędę status royalty to zakupię większość, jak nie wszystko *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Royalty podoba mi sie wnetrze, zreszta jak zawsze, troche szkoda ze nigdy nie bede miec dla siebie mojej ulubionej fontanny di Trevi. Ubrania z tego sklepu wydaja sie calkiem w porzadku. Nelly - niezla, ale graficy sie przy niektorych rzeczach nie postarali. Archive... no blagam czy na stardoll jest jeszcze dzieciarnia ktora marzy o byciu ksieciem/ksiezniczka i nosic te bajkowe kreacje?? To juz chyba trzecia taka kolekcja z rzedu... bezuzyteczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest ta fontanna :) Akurat kilka dni temu miałam okazję widzieć ją na żywo :)

      Usuń
    2. Ja dwa razy i bardzo chce ja miec w swoim apartamencie :D kiedys byla w sklepie windoes on the world ale jako sam element,nie wnetrze. Ah, w tej wersji chociaz nie ma takich tlumow haha

      Usuń
    3. haha dokładnie :D A nie ma jej jako wnętrze? Wydawało mi się, że była tłem któregoś ze sklepów.

      Usuń
    4. Wlasnie w Royalty :( juz predzej znajde ja kiedys jako element dekoracyjny niz doladuje status xd

      Usuń
  3. Archive jak zwykle na swoim poziomie - podziękuję. Z Nelly podoba mi się też tylko klika ciuszków, między innymi ta czarna koszula i jasna bluzeczka w kwiaty z pierwszego piętra. Royalty faktycznie dobra dostawa, sporo rzeczy chciałabym w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. w Archive jak zwykle nic ciekawego,w Nelly tym razem nic nie przypadło mi do gustu,średnio te ciuchy wyglądają,a Royalty bardzo fajna kolekcja,ale ja nie mam już statusu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego wszystkiego, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Archive, jeśli chodzi o rzeczy damskie, porażka... natomiast męskie całkiem okej :D
    Nelly też mnie jakoś nie zachwyciło, kupiłam może z 2 lub 3 rzeczy? Dosyć słaba ta kolekcja :/
    Royalty chyba wypada najlepiej spośród tej trójki ;) najbardziej podoba mi się biała sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Royalty <3 Serio, te ciuchy to życie. I są tak starannie wykonane, Nelly mogłoby się od nich uczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Archive to jak zwykle porażka. Tę niebieską sukienkę mam od kilku dobrych lat jak jeszcze była darmówką.
    Z Nelly bardzo podobają mi się spodenki, bluzka w zebrę i ta z falbanami. Co się stało z jeansami? Wyglądają jakby były zrobione w 2009 roku xD Reszta rzeczy też jakością bardzo słabo, a szkoda.
    Royalty za to jest na prawdę super, kupiłam już płaszcz w różyczki, ale zamierzam również zakupić dwie sukienki i torbę

    OdpowiedzUsuń
  9. archive jak zwykle dramat:D
    z nelly pierwsza część kolekcji była zdecydowanie lepsza. tylko beżowe kozaki zwróciły moją uwagę
    royality - spoko, ale nie moj styl. kupiłam płaszcz i spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nic jeszcze nie zakupiłam ale postaram się nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń