2014/05/21

Artykuł: Chyba każdy z Was lubi wycieczki klasowe?

Witajcie! Niektórzy pewnie mnie już stąd kojarzą, inni mniej :) Przez cały czas od mojego odejścia z bloga utrzymywałam kontakt z Kają i gdy przejęła bloga postanowiłam do Was wrócić. Dla tych, którzy mnie nie znają-Jestem Wero, na Stardoll Weronikao99 i będę pisać dla Was artykuły :) Mam nadzieję, że moje czytadła się Wam spodobają! 
Mój dzisiejszy wpis będzie raczej zachęceniem do wspólnych rozmów niż zwykłym artykułem, które zazwyczaj dodaję. Doczekaliśmy się! Maj i czerwiec, dwa ostatnie miesiące roku szkolnego kojarzone są z poprawianiem ocen, testami, słońcem, a przede wszystkim z wycieczkami szkolnymi! Jeśli jeszcze nie pojechaliście, pewnie planujecie wyjazd niebawem. Myślę, że wiele osób z nas bardzo je lubi i z niecierpliwością na nie czeka. Czemu tak bardzo je lubimy? Powodów jest wiele! Za pewne zdecydowana większość przepada za wspólną jazdą autobusem, żartami, zjadaniem smakołyków, spaniem we wspólnych pokojach... Wycieczki są wspaniałym sposobem na integrację z klasą, wspólne żarty i zabawę. Dzięki wycieczkom można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, często zobaczyć interesujące miejsca i poznać ciekawych ludzi. Szkolne wyjazdy to wspaniała okazja na oderwanie się od codzienności, odpoczęcie od rodziny, szkoły, nauki... Możliwość zabawienia się we wspólnym gronie młodzieży, a czasem też z nauczycielami. Najczęściej takie właśnie wycieczki wspominamy latami, opowiadamy o nich swoim dzieciom... 
Są wspaniałymi wspomnieniami ze szkolnych lat! 
Ja jutro wybieram się z klasą do Tarnowskich Gór i Chorzowa, a w czerwcu wyjeżdżam ze szkołą do Londynu! Jupi! 
Teraz kolej na Was-lubicie wycieczki klasowe? Jeździcie na takie wyjazdy? Co najbardziej podoba się Wam w takich wyjazdach? Byliście bądź jedziecie w tym roku na jakąś wycieczkę?
Zapraszam do komentowania!

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie wyjazdy ;) Tak jak wspomniałaś to dobry sposób na zintegrowanie się z klasą i nawiązanie nowych znajomości. My w tym roku byliśmy w Krakowie na kilka dni, ale tak naprawdę nikomu nie zależało na tym gdzie pojedziemy, ważne było że razem. Tym bardziej, że jesteśmy bardzo zgraną grupą, więc tym przyjemniejszy był wspólny wyjazd :)

    Życzę Ci udanej wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już miałam wycieczkę do Hiszpanii i Paryża :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę miała wycieczkę do teatru :/ 4 czerwca. Ale i tak się cieszę, bo w końcu jadę z klasą. Najlepiej wspominam rekolekcje (bo chodzę do szkoły katolickiej i ogólnie na rekolekcje) jejkuu tak było super i mogłabym to powtórzyć. Co jak co, ale wycieczki szkolne ją najlepsze.
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo byłam w Londynie w zeszłym roku i było cudownie! ♥ Nie zapomnij przejechać się London Eye, robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie lubie wycieczek klasowych...
    adusia210

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh lubię wycieczki klasowe a najlepiej teraz w technikum, bo w gimnazjum ludzie byli samolubni nie mili itd. A teraz jest super byłam w Berlinie nas było 8 osób w pokoju, i zawsze do nas wchodziło dużo osób graliśmy w butelkę, z Niemcami rozmawialiśmy no było po prostu super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie wycieczek klasowych. Jakos dziwnie się czuję poza domem, a poza tym zawsze się coś dziwnego dzieje.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wycieczki klasowe, a w tym roku jedziemy....
    UWAGA.....





    na basen.
    Ja pierdolę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny artykuł :)
    Ja kocham wycieczki, klasowe, czy takie wspólne z rodziną, ale chyba jednak wolę te klasowe-najlepiej się na nich bawię! Oczywiście pierwszym punktem, za którym przepadam podczas wycieczek, to dłuuga jazda autobusem. Zawsze z przyjaciółkami zajmujemy miejsce na końcu, bo tam-jak wiadomo, zawsze jest najfajniej :D W tych kilkudniowych wyjazdach uwielbiam wspólne nocowanie z dziewczynami w pokoju. Zawsze przestawiamy sobie łóżka, aby były obok siebie i nie śpimy całą noc. Można się domyślić, jak wyglądamy z rana, kiedy panie przychodzą nas budzić...
    W tym roku, od 27.05-30.05.2014r. moja klasa będzie jechała na wyjazd na Mazury, oraz na jeden dzień pojadą do Pragi. Ja tym razem nie wybiorę się z nimi, ponieważ w wakacje jest kolonia do Londynu, no i obóz przetrwania XD Wybieram się tam prawie z całą klasą. Oj, będzie się działo! Szczególnie, kiedy połowa osób nigdy nie spała w lesie, boi się większych wyzwań. No, ale co tam! Jakoś przetrwamy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł! Ja też uwielbiam wycieczki klasowe. W gimnazjum miałam super klasę i dzięki temu wycieczki też stawały się niezapomnianymi wydarzeniami :) W tym roku wybieram się z przyjaciółmi ponownie do Warszawy, z klasą w góry, a później jeszcze do Paryża, ale to już taka ogólna, szkolna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama uwielbiam wycieczki klasowe! :)
    Ostrzegam cię przed Londynem - zabierz dużooooo pieniędzy :D
    Są tam supoer sklepy! PRIMARK - pewnie tam wejdziecie jest ogromny :)
    Jak tam byłam za pierwszym razem to mało pieniędzy wzięłam za drugim razem dużo pieniędzy ale tylko na tydzień pojechałam więc dużo nie kupiła, teraz we wakacje na 2 miesiące jadę wieć z 3 walizkami na pewno wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dopiero we wrześniu jade na tydzień ;) lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na wpis przypadkiem. Wycieczki klasowe są świetne! Z klasą byliśmy z biurem Alfa Tour w Kudowie Zdroju. Było mega!

    OdpowiedzUsuń