2014/05/24

Makijaż w kolorze #2



Następnym kolorem w serii moich artykułów jest "nocny" niebieski. Mi kojarzy się z morzem przez jego marynarską barwę. W Starplazie możemy kupić osiem takich kosmetyków. A wyglądają one tak:


Jest to cienka kredka do oczu, eyeliner, wydłużająca maskara, konturówka do ust, cień do powiek, szminka, gruba kredka do oczu i ołówek do brwi. Ich zastosowanie zobaczycie w makijażach.

- - -

Jako pierwszy przedstawię Wam hipnotyzujący makijaż, ja osobiście się w nim zakochałam! Głównym kosmetykiem jest kobaltowy cień do oczu. Połączyłam go z dokładnie zblandowanymi czarnym i białym. 

- - -
Następny makijaż to połączenie różu, granatu i klasycznego B&W.  Na początek nałożyłam czarnego, na niego biały. Później nałożyłam eyeliner i kredki do oczu. Wśród tych kredek znalazła się ta którą widzicie na prawo.

- - -
Oto propozycja dla osób z małą kosmetyczką/osób które nie przepadają za robieniem makijażu. Mimo użycia sześciu kosmetyków i bardzo prostego wykonania, wyszedł delikatnie, dziewczęco i subtelnie.

No, już dotarłeś do końca tego posta! Bardzo dziękuję za tyle ślicznych komentarzy pod moim pierwszym artykułem, "zobaczymy" się ponownie w środę!
xoxo

12 komentarzy:

  1. Spoko makijaż i artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy jest pierwszy makijaż w stonowanych kolorach. Połączenie błękitu z kolorami ziemistymi ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się pierwszy, genialny jest! Reszta też ładna, ale jakoś ten pierwszy najbardziej wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie. :)

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne makijaże ;) Pierwszy i drugi boski

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i mmakijaże.Najbardziej podoba mi się pierwszy i drugi.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post oraz makijaże, najbardziej podoba mi się drugi makijaż jest genialny zrobiony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety żaden nie przypadł mi do gustu ;/
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie lubię jak jest więcej niż jeden makijaż w poście ;)
    Wszystko jak najbardziej na plus

    MissmileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze? Makijaże są za proste, no i takie jakieś...dziwne. Jedynie pierwszy przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaże fajne ale użyję tylko pierwszego ponieważ uważam go za najlepszy s tych wszystkich i ma najbardziej stonowane kolory XD

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń