2014/05/21

Makijaż w kolorze #1

Witajcie!
Mam na imię Natalia, mój nick na Stardoll to NatalieSStyles. Od dziś prezentować Wam będę moje makijaże w artykułach pod tytułem "Makijaż w kolorze".




Dziś pragnę Wam zaprezentować ciekawy kolor w makijażu, jakim jest ciemny brąz, a raczej ciemny karmazyn. Stardoll oferuje nam dziewięć kosmetyków w tym kolorze, szczególnie na jesień polecam w nie zainwestować. Kosmetyki te znajdziemy w sklepie Dot. Oto one:


Znajdzie się konturówka do ust, ołówek do brwi, dwa tusze do rzęs, dwie kredki do oczu, cień do powiek, szminka i puder. Użyję niektóre z nich w poniższych makijażach.

W tym make-up uwagę ma zwracać karmazynowa szminka. Chciałam go zrobić w dwóch kolorach, jest to brąz i żółć. Cienie na powiekach są delikatne i dokładnie zblandowane, wypełniają je intensywne eyelinery.

  
- - -

Następny makijaż jest w dość nietypowej kolorystyce. Tutaj przede wszystkim chciałam zaprezentować zastosowanie pudru. Pokazałam że ten puder może pasować do nie tylko ciemnych make-up'ów, ale również tych kolorowych.

- - -

W poniższym makijażu najważniejszą rzeczą jest brązowy cień do powiek, który połączyłam z zieloną kredką, a usta pomalowałam na złotawo-beżowy kolor. Brwi potraktowałam szarą kredką.


To już koniec mojego pierwszego artykułu. Mam nadzieję że post i makijaże Wam się podobały. Do następnego razu!

12 komentarzy:

  1. Pierwszy mi się wcale nie podoba, ale drugi i trzeci są jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie są w moim stylu, chociaż podoba mi się kolor cienia w drugim ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, chodziło mi o wszystkie*

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym przeszkadza mi ten żółty eyeliner. Reszta jest ładna, choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie są złe. Najbardziej podoba mi się makijaż drugi. Pierwszy mi się nie podoba :/, ale za to 3 i 2 są śliczne.
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  6. JAKOŚ NIE Przypadły mi do gustu :/Jednak to nie znaczy ze są brzydkie, po prostu nie są w moim guście.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są takie złe... chociaż w pierwszym zrezygnowałabym z eyelinera

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie opinie! Na pewno pomogą mi w następnych makijażach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ci wyszły te makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny graficznie post. Makijaże również genialne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są te makijaże :)

    OdpowiedzUsuń