2014/05/26

Wizaż - konturowanie twarzy na wstępie

Witajcie! Z tej strony Paulina, na Stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Cold_Iceberg. Dostałam szansę pisania na tym blogu za co bardzo dziękuję. Jestem tu na okres próbny, ale mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu i zostanę z Wami na dłużej. Moje artykuły będą skupiać się na wyglądzie doll, konkretniej rzecz ujmując będę zajmować się wizażem.
Botakchce tworzy artykuły, w których radzi jak uzyskać fajnie wyglądającą doll. Ja natomiast skupię się na makijażu, fryzurze, dodatkach. Będę przedstawiać Wam różne wizaże, które będziecie mogli wykorzystać w swoich Salonach Piękności.

Dziś pierwszy z nich. Na początek pokażę Wam taką "podstawę", czyli wymodelowanie i konturowanie twarzy. Używam do tego tylko i wyłącznie kosmetyków - nie przekonują mnie "cienie" robione w StarDesign. Ale trzeba przyznać, że kosmetyki TRANSFORM są bardzo drogie i nie każdego na nie stać.
Tak, czy inaczej szczerze polecam ich zakup. Jeśli ma się choć w najmniejszym stopniu opanowaną technikę malowania na Stardoll, można wyczarować cuda!

Oto na zdjęciu poniżej moja doll. Tak prezentuje się moja Coldi bez makijażu, sami przyznacie, że nie wygląda zbyt ciekawie ;)



Co zrobić by twarz nie wyglądała blado?
Zacznijmy od konturowania twarzy. Na zdjęciu poniżej, schemat.



Wygląda o wiele lepiej prawda? Idźmy dalej. Czas na makijaż.



A teraz porównanie pozycji wyjściowej oraz końcowego efektu:



Zaprezentowałam Wam to dzisiaj, 
ponieważ będzie to swego rodzaju "baza" do wizaży, które będę umieszczać w kolejnych postach.

Jak Wam się podoba efekt? 
Stosujecie takie techniki na twarzach swoich dollek?

Piszcie! Czekam na Wasze opinie.



18 komentarzy:

  1. Świetny artykuł. kiedyś sama chciałam pocieniować twarz kredką, ale kupiłam z ciemny kolor. wyglądało masakrycznie, więc pozostałam przy cieniach ze stardesign.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pozostanę przy cienaiach ze stardesignu, bo kosmetyki faktycznie są droższe.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takich technik nie stosowałam ale z pewnością zacznę XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się raczej nie podoba nie widzę zbyt dużej różnicy przed i po.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. Post i okazanie tego w zdjęciach super.Jednak mój,,talent,, nie jest tak duży jak wymaga tego ten wizaż.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  6. zamysł takiej serii jest ok,ale są takie szczegóły, które mnie odpychają...
    Różnica w makijażu czy bez jest, ale jakoś mnie to nie przekonuje ;/
    O ile cieniowanie pod ustami przy brwiach i nosie jest ok, to róż kompletnie przesadzony ;/
    I błędy ortograficzne w opisach aż kłują w oczy...
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł, ale dużo byków :c

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny artykul, na pewno skorzystam z twoich rad :)/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny artykuł, ale radzę popracować nad ortografią XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mistrzynią jeśli chodzi o twarz i makijaż <3

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się średnio podoba, szczerze powiem że czasami ładniejsze są cienie ze stardesign. Wszystko jest ok, ale policzki i nos lekko przesadzone. Muszę powiedzieć że masz pomysł na swoją doll i to się ceni :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  12. Na rysunku to o wiele łatwiej jest zrobić niż na prawdziwej twarzy. Sama się o tym przekonałam na początku mojej przygody z konturowaniem. A to kosmetyki za ciemne, a to konsystencja za ciężka i wszystko wygląda jak maska na twarzy. Tak naprawdę fajny efekt udało mi się uzyskać, jak zaczęłam używać paletki do konturowania infallible sculpt, która mi bardzo podpasowała zarówno pod względem kolorów, jak i konsystencji.

    OdpowiedzUsuń