2014/05/23

Dział Pielęgnacji MeDoll #2

#2 Kolorystyka części twarzy, karnacja.


Dziś w dalszym ciągu uwagę poświęcamy edycji naszej lalki. Jednak teraz skupię się na kolorystyce dobranych już elementów.


1.
Karnacja. Kwestia upodobania, gustu lub stylu naszej lalki. Dawniej do wyboru było jedynie 6 kolorów skóry, teraz dostępna jest cała paleta.
skin.png

Mimo to, jak zauważyłam sporo użytkowniczek z niskim poziomem
(co wyraźnie świadczy o byciu początkującym) daje swojej lalce nienajciekawszą - żółto/żółto-brązową karnację.
O ile celowo nie robimy z siebie skwarka z platynową peruką to warto zmienić te kolory na inne.


To, moim zdaniem te skwarkowe kolory:
solar.png



Te kolory skóry polecam najbardziej:
(Seksi nóżki :D)
legs.png
Przygotowałam również usta nude(cieliste), które moim zdaniem przy podanych karnacjach fajnie dopełniają/ czy raczej uwydatniają niektóre makijaże. (A może to tylko ja jestem zakochana w takich :D)
ustaa.png
Jeśli jesteście ciekawi jak uzyskuję efekt nude przy poszczególnych karnacjach, chętnie poświęcę temu osobny post :)

2.
Kombinacja włosy - brwi. Tutaj bardzo wiele zależy od stylu naszej lalki. Możemy albo trzymać się naturalnego look’u, albo jakichś bardziej kontrowersyjnych. Jednak nawet najbardziej oryginalne połączenia powinny w jakimś stopniu do siebie pasować.


Przykłady kombinacji przy darmowej lalce:
brwii.png 
Jak widać główny koncept jest prosty. Połączenie włosów z brwiami o kompletnie różnych odcieniach wygląda słabo, zaś te zbliżone lub o podobnej kolorystyce mają się dobrze.

Przykłady u użytkowników:


exps.png 


Tutaj mamy porównanie białych/szarych włosów z ciemnymi brwiami, oraz kiedy bawimy się kolorowymi farbami i/niekoniecznie kredką do brwi. Jak łatwo zauważyć, najbardziej po prawej stronie nabroiły kolory skóry i ust. W pierwszym przykładzie włosy użytkowniczki zdają się przez to być zbyt jaskrawe.

A o ustach trochę niżej :)

3. 
Usta. Wiadomo, że na samym początku nie posiadamy jeszcze żadnych, bądź też wielu szminek, a Stardoll oferuje nam niewielką paletę kolorów. Jednak na sam początek, a nawet dalszą przygodę są one według mnie wystarczające. Musimy jedynie - tak jak wszystko, dobrze je dobrać ;-) 

I wciąż, wiedząc, że nasza kosmetyczka nie jest zbyt obszerna warto pozostać przy kolorach bardziej dopasowanych do wybranej karnacji oraz ewentualnie lekkiego makijażu. Tj. jasne usta dla jasnej cery i analogicznie robimy z ciemną. 



Wszystko się zmienia kiedy do dyspozycji mamy więcej kosmetyków, a usta stanowią dopełnienie naszego makijażu.

Przykład:

 Podstawowe kolory pozwalają nam również na uzyskanie innych odcieni jednej szminki. Można powiedzieć, że w cenie jednej mamy przynajmniej 4 więcej :-). Jednak o tym w dalszych artykułach. 



A teraz żegnam się i bez dłuższej rozprawki zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu za tydzień ;-) 


A! Wróć! Dodam jeszcze tylko, że od teraz na samym końcu umieszczać będę link do moich poprzednich wpisów. Tak jakbym zapomniała kiedyś dodać etykiety do posta :D




                                                                                                           Pozdrawiam,




http://stardoll-i-my.blogspot.co.uk/2014/05/dzia-pielegnacji-medoll-1.html



23 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post i cenne rady ;) Czekam na kolejny z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jesteście ciekawi jak uzyskuję efekt nude przy poszczególnych karnacjach, chętnie poświęcę temu osobny post :)" Pewnie, że jesteśmy chętne ;) lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo ciekawy. Jeju.. jak ja nienawidzę tej ,,pomarańczowej'' karnacji.. Kiedyś.. jak miałam może 15 - 25 level? Coś takiego. Sama miałam taką karnację, no i oczywiście uważałam że jest ona bardzo ładna :D Kolorów ust nie jest za wiele, ale są za to bardzo ładne i uniwersalne. Już nie mogę się doczekać następnych artykułów.
    Pozdrawiam!
    ~ natala2476

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje artykuły :) Mam nadzieję, że dowiem się w przyszłości czegoś więcej.Najbardziej jestem ciekawa efektu nude ;)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem niektóre fragmenty powinnaś wyciąć, cytuję: "Mimo to, jak zauważyłam sporo użytkowniczek z niskim poziomem
    (co wyraźnie świadczy o byciu początkującym) daje swojej lalce nienajciekawszą - żółto/żółto-brązową karnację."
    Mijasz się z prawdą, co ma do rzeczy bycie początkującą do nieumiejętności doboru karnacji? Proszę nie obrażać początkujących!!! to nie jest kwestia bycia początkującą tylko wrodzone poczucie stylu i gustu. Nie gniewaj się, ale zanim coś napiszesz zastanów się! Dla przykładu popatrz na początkujące: llucienne, margerita2000, luciamarco, carlasantana).

    luciamarco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Muszę jednak napisać, że nie zgadzam się z nią. Jak sama zacytowałaś, pojawia się tam stwierdzenie "sporo". Wiadomo, nie oznacza to, że każdy. W moim artykule musiałam wziąć pod uwagę również, że nie każde świeże konto to konto osoby początkującej. Tak więc bazuje na przykładzie ludzi po których mogę stwierdzić, że są tutaj nowi. Jestem na Stardoll od 2006 roku i sama byłam tą osobą z pierwszych przykładów artykułu. Biorąc pod uwagę mój postęp - gust i styl nie miał nic do rzeczy. Ja po prostu musiałam odkryć Stardoll krok po kroku. A w mojej serii staram się tylko przyspieszyć ten proces. Trzeba też wziąć pod uwagę, że pojawia się tutaj tylko i wyłącznie moje zdanie i poglądy, z którym oczywiście możesz się nie zgadzać :)
      Pozdrawiam, botakchce

      Usuń
    2. ...Powiedziała początkująca.

      Usuń
    3. Jestem początkująca. Na stardoll od tygodnia( nie miałam wcześniej nigdy konta).
      luciamarco

      Usuń
  6. Bardzo fajny artykuł, przydatny oraz bardzo ciekawy. Czekam na kolejny artykuł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny artykuł :) bardzo przyjemnie się go czytało i oglądało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z luciamarco. Jestem zniesmaczona tym że pomarańczowa skóra oznacza ,,początkującego,,. Wiem ze dużo lalek na początku wybiera tą cerę,ale to nie oznacza ze musimy o tym czytać w poście.O gustach się nie dyskutuje wiec nie chcę wchodzić głębiej,ale mogłaś oszczędzić fragmentu z pomarańczową skórą który bardzo mnie osobiście obraził,bo daje mojej doll ten kolor.Gdyby nie ten fakt post okazałby sie bardzo fajny.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Okej... Więc oznacza nie tylko początkujących, lecz także lalki ze spaczonym gustem które siedzą w tym dłużej :) LEPIEJ? LEPIEJ!

      Usuń
    3. Wyrażając publicznie swoją opinię czyli innymi słowy także gust naraża się ją właśnie na dyskusje. Nie mam nic przeciwko komentarzom gdzie ktoś nie zgadza się z moim zdaniem, bo ma do tego pełne prawo. Jednak wolę kiedy robi się to z głową. Sama napisałaś, że jest to częsty wybór nowych użytkowników i tylko o to tu chodzi. Ja staram się nakierować, być może pomóc tym którzy z tej pomocy chcą skorzystać. Nie musi to być każdy :) Wybacz, jeśli Cię uraziłam.

      Usuń
  9. Ja jestem zauroczona oprawą graficzną. W jakim programie działasz, jeśli wolno zapytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko robię w gimpie :) Cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  10. Te posty są genialne. Brawo, że w końcu ktoś na to wpadł ;) Na pewno przyda się początkującym.
    PS. Oprawa graficzna jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jest świetny, bardzo mi się podobają kolory skóry, jakie wybrałaś i szczególnie to, ze poruszyłaś temat źle dobranego koloru brwi.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł jest cudowny, z niecierpliwością czekam na kolejny! Jak już było pisane-świetna oprawa graficzna, zachęca do dalszego czytania.
    Ahh, no i chciałabym osobny post o tych szminkach nude :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry artykuł widać że musiałaś się bardzo postarać co do postu o szminkach chciałabym go zobaczyć

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę przyznać szczerze, że W ŻYCIU nie czytałam lepszego artykułu (oczywiście wliczając pierwszą jego część)! Wszystko jest dokładnie opisane i pokazane, szata graficzna powala, czyta się go przyjemnie, nie ma owijania w bawełnę.. Dzięki temu mogłam się nieco podszkolić w tej "dziedzinie" oraz ulepszyć swoją lalkę. Czekam na dalszą część tej serii :)

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim! :) Wszystkie opinie są dla mnie bardzo cenne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemnie się czyta, rady przydatne :)

    OdpowiedzUsuń