2014/05/19

Styled Outfits #2

Też czujecie ten klimat zbliżającego się lata? Mamy połowę maja, wszystko pachnie i pyli na raz. No i oczywiście mieni się wszystkimi kolorami tęczy, nie można zaprzeczyć. I jak tu nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że maj to najpiękniejszy miesiąc w roku? Myślę, że spojrzycie na niego z jeszcze większym optymizmem, gdy przeczytacie to, co dla Was przygotowałam. :]


Tego lata ulice miast będą mienić się neonami – mogę to wręcz przysiąc. :] Soczyste, krzyczące kolory to must have sezonu, dlatego przyłącz się do mnie i rozpocznijmy razem wędrówkę po świecie mody. Nawiązując do wprowadzenia z zeszłego tygodnia, sama/sam rozumiesz, że ogarnięcie wszystkich faktur, deseni oraz wzorów jest wręcz niemożliwe. Albo inaczej – możliwe w przeciągu stu lat. Na pewno nie mniej. Panterka, moro, cekiny, gangsta, etno, dżins, skóra, midi, tropiki, oversize, cętki, paski, kropki, kontrasty, pastele… Same liczby przyprawiają o zawrót głowy, no nie? Po co się tak rozpisywać? Może najpierw przejdźmy się z wizytą na czerwony ( i nie tylko ) dywan.
Na pierwszy ogień poszła cudowna, moim zdaniem, stylizacja Kasi Tusk. Bardzo fajnie zagrała kolorami – użyła delikatnego pastelu w odcieniu pistacjowym, akcentu w postaci torebki no i klasycznych boyfriend'ów na deser. Pokuszę się jednak o uwagę – lepiej było by bez przetarć na nogawkach – decyzja: sportowo czy z klasą? To tak na marginesie. :] Dalej moją uwagę przykuła nie osoba, którą jest Joanna Horodyńska, ale duet spódniczko-torebkowy (takie złożenie w ogóle istnieje? :] ). Takie połączenie było moim dziecięcym marzeniem – w stylu Barbie ale luźno. Nie jesteśmy jednak w piaskownicy, tylko na pokazie projektanta,  i to nie byle jakiego, bo jednego z najlepszych polskich – Dawida Wolińskiego. Tutaj dałabym plus tylko za cieliste szpilki. Na koniec podziwiamy piękne nogi... Hmm, w zasadzie to nie wiem kto to jest. :] Ale bardzo spodobał mi się ten zestaw, gdyż nie jest przesadzony i każdy ma możliwość zastosowania go na sobie i na Doll. 
1. it girls dkny dkny b.bizou ppq elle
2. archive basic o.future kirkwood antidote le yh
3. elle basic le w.candy archive nelly archive

Jak sami widzicie, by się wyróżniać i iść tropem trendów nie trzeba być całym 'wyklejonym'neonami.Wystarczy dodać choć najmniejszy dodatek, a wszystko będzie jak należy. Co Wam mogę powiedzieć o moich wytworach. Pierwsza jest na zupełnym luzie. Kocham ten kombinezon i top, a połączenie ich z naszyjnikiem i pasującymi do niego sandałkami fajnie wyszło. Kolejnym outfitem jest wyjątkowo ekstrawagancki look. Nigdy nie założyłabym na siebie tej spódniczki, ale na Stardoll wszystko wolno. :] Na koniec coś w stylu glamuq z kolorowym akcentem w postaci żakietu. Do tego cieliste szpilki, by nie przesadzić z kolorytem.

Opalona? Nasycone i ostre kolory pięknie podkreślają opaleniznę = to trend wręcz idealny na lato. Modne są zarówno dodatki jak i ubrania, więc nawet drobny zegarek w kolorze fuksji będzie strzałem w dziesiątkę. 

Akcesoria fluo zakładaj do białych ubrań (biel to teraz hit). Taki duet jest ponadczasowy i doskonale sprawdzi się na plaży, na imprezie czy spacerze. Nie zapominaj też o tym, by dobierać kolory względem odcieni – śmiesznie możemy wyglądać w różowych butach, zielonych spodniach i pomarańczowej torebce. ;]
♥♥♥
I co sądzicie o artykule? Stylizacje spełniły Wasze oczekiwania? :)

Dziękuję za wszystkie miłe i nie tylko komentarze. Liczę na to, że dziś również będę mile zaskoczona.
~ Sonia
P.S. Dopiero wdrażam się w system na SiM'ie, mam nadzieję, że będziecie wspierać nie tylko mnie ale także Kaję i resztę załogi. Nawet nie macie pojęcia jak to trudno panować nad tym co tu się dzieje. Życzę udanego tygodnia. :]

12 komentarzy:

  1. Świetny artykuł ;) Tylko mam takie spostrzeżenie. Wydaje mi się, ze na pierwszym zdjęciu chyba jednak to nie jest Kasia Tusk ;) Twoje stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że szczerze sama nie wiem dokładnie kto to. :D Ale na stronie, z której to skopiowałam, było, że to jej stylizacja... No cóż. :)

      Usuń
  2. Super artykuł, przydatny i ciekawy. Myślę, że na 2 stylizacji nie potrzebny był ten kapelusz. Mi osobiście podoba się połączenie pastel z neonem. Dobrze, że napisałaś z czym dobierać te neony i z czym nie dobierać. Ja o tym już troszkę wiedziałam, ale na pewno się przyda. Życzę powodzenia, bo ten artykuł jest na prawdę dobry ;)

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy zaczerpnęłabyś inspiracji na blogu http://raspberryandred.blogspot.com/ ?
    Weronika Załaźińska robi cudowne stylizacje i jest moją ulubioną vlogerką na yt ;)
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam neonowe ubrania. Sama kilka posiadam w "realu", mam nawet mnóstwo lneonowych lakierów do paznokci.
    Ładne stylizacje, podoba mi się artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stylizacji najbardziej podoba mi się 2 i 3. Dziękuję, że użyłaś tej torebki w drugiej stylizacji. Teraz wiem do czego może się przydać :]

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post.Cieszę się że blog zaczyna się tak rozwijać nowe super artykuły.Co do kolorów neonowych to nie jestem zwolenniczką , nawet jeśli wyglądają dla kogoś super w stylizacji to dla mnie jest to po prostu kicz i tandeta.Oczywiście nie obrażam artykułu który był świetny.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny artykuł, najbardziej podoba mi się stylizacja pierwsza. Ja tam nie nosze neonowych ciuchów, bo nie mam ich w swojej szafie, ale bym spróbowała stylizacje realną z tą spódniczką zieloną tylko trochę inną niż ta na zdjęciu powyżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Artykuł jest świetny, spełnił moje oczekiwania w 100%! :)
    Twoje stylizacje są ładne, ale ja bym w nich coś pozmieniała, albo nawet coś dodała. W pierwszej naszyjnik dałabym pod jeansową kurtkę, oraz dałabym jakąś neonową torebkę, ew.plecaczek z kolorem neonowym. Druga jest w porządku, ale kapelusz nie jest tam potrzebny.W trzeciej zmieniłabym tylko położenie torebki.
    Liczę na kolejny dobry artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja numer 2 jest fenomenalna. Czekam na kolejny artykuł z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są fenomenalne!! zwłaszcza ta 2!

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacje ciekawe, ale nie w moim stylu
    adusia210

    OdpowiedzUsuń