2014/05/25

Stylizacja na dziś


Witajcie. 
Słoneczko świeci, cieszą się dzieci, juhu, juhu! Chyba za dużo czasu spędziłam na słońcu (moje plecy, chyba umrę, tak je spiekłam). A jak na złość, wczoraj nie było aż tak przyjemnie, gry robiłam grilla urodzinowego (tak, w czwartek skończyłam siedemnasty rok życia). Uzbierałam taką kwotę pieniędzy, że będę mogła jechać na konkurs skoków narciarskich w sezonie 2014/2015 (już nie mogę się doczekać!)
~
Stylizacja na lato. Nie jest to nic szczególnego, wiem, wiem... Powiecie, że stylizacja nie jest na poziomie bloga (bo to też już czytałam). Szkoda, ale moje stylizacje nigdy nie będą perfect. Miałam kupić cichy z nowych dostaw, z listy życzeń- wysłałam sms na sd, zabrało mi pieniądze, sd nie mam...
Co myślicie o takim zestawieniu? Podoba Wam się? 

Rzeczy użyte do stylizacji: 
Naszyjnik- Riviea
Bluzka- It Girls
Bluzka (pod spodem)- Special Offer
Pasek- Pretty n Love
Spodnie- Callie's Picks
Torebka- It Girls
Buty- It Girls

9 komentarzy:

  1. Przepiękna, nic bym nie zmieniała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z koszulką, ogółem stylizacja jest fajna. Dodałabym jednak tylko małą niebieską bransoletkę na rękę.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja fajna, ale dalej sądze, że lepiej jakby przy nazwie sklepu z któego pochodzi ciuch była też cena ;) to ułatwiłoby sprawe ;)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna,bardzo trafiona : D

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne marchewy miętowe, torebka jest genialna i naszyjnik geniastyczny ♥ Poza tym wszystko łądnie sie komponuje z bielą.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dali Ci kasy? Ja się zawsze wylogowuję i zalogowuję z powrotem, a jak nadal nie mam, to po prostu czekam parę minut.
    Stylizacja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja świetna najbardziej podobają mi się spodnie, buty i naszyjnik.pewno kupię spodnie które mnie totalnie zauroczyłyXD

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja.Też chyba kupię te spodnie, a co do tego że sd Ci nie dali to może musisz chwilę poczekać.To by było wredne z ich strony, gdyby Ci nie dali.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń