2014/05/21

Co kupić? - Riviera

Witam, mam na imię Klaudia (na Stardoll Kladiaaa) i będę dla was przygotowywać artykuły z moim zdaniem najciekawszymi ubraniami z nowych kolekcji pojawiających się w StarPlazie. Mam nadzieję, że zainspiruję was do ich kupna oraz stylizacji z nimi.


Na pierwszy ogień - Riviera. Przygotowałam trzy stylizacje w różnym stylu. Nowa kolekcja tego sklepu jest naprawdę godna uwagi, ubrania są dobrze wykonane i przede wszystkim nie są nudne. Trochę sopockiej plaży i kalifornijskiego luzu, to się nosi :) 

1. sukienka - riviera, bikini - hot buys, kurtka - callies picks, buty - riviera, okulary - fallen angel, torebka - givenchy, opaska - riviera
2. sukienka - riviera, top - it girls, kamizelka - it girls, buty - young holywood, torebka - ppq+le, naszyjnik - rio, okulary - riviera
3. top - riviera, spódnica - ppq, kardigan - le, torebka - lanvin, buty - young holywood, bransoletki - callies picks, zegarek - young holywood

Mam nadzieję, że każdy znalazł coś dla siebie!

12 komentarzy:

  1. Ja bym najpierw jakoś wyróżniła te ubrania na początku, potem na końcu postu, pokazała stylizacje.
    Ale podobają mi się, najlepsza jest trzecia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę o tym przy następnym poście, dzięki :)

      Usuń
  2. Ta trzecia stylizacja jest najlepsza! Myślę, że w drugiej stylizacji ta kamizelka nie jest potrzebna. A ta bandana w pierwszej stylizacji jakoś mnie nie przekonuje. No cóż stylizacje są bardzo ładne i życzę Ci powodzenia :)
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja :D
    adusia210

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się! :)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukeinka z drugiej stylizacji jest genialna ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są ładne, ale faktycznie trzecia najlepsza. I zgadzam się, że mogłabyś najpierw po prostu pokazać same ubrania, które wybrałaś z danej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh, jak fajnie, że jesteś tu redaktorką, lubię Twoje stylizacje! ♥
    Wszystkie są świetne trzecia wymiata! No i przekonałaś mnie do zakupu sukienki z drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie śliczne :) lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecia stylizacja najlepsza ;) ★★★★★

    OdpowiedzUsuń