2014/05/29

Wyniki/Pożegnanie

Hej, przepraszam, że tak długo nie ogłaszałam wyników, miałam nadzieje, że ktoś się jeszcze zgłosi.
A więc 60sd(z wliczoną prowizją) wygrywa: MoniaueU!!!
Gratuluję! Zgłoś się do mnie wciągu 24h!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz ten zły skrawek posta.
Jestem zmuszona odejść z   bloga, jest mi żal, ponieważ nie zamieściłam tu ani 1 posta, w którym miałam pokazać wam swój poradnik makijażu.
Odchodzę dlatego, że w zanadrzu mam zamiar otworzyć własnego bloga o stardoll, lecz nie z nowościami, stylizacjami. Po prostu będzie to coś nowego! Sami zobaczycie, bo pewnie na SIMIE pojawi się nie jedna reklama  bloga.
Na tym blogu będę się udzielać pewnie w ocenianiu Hot or Not i organizacjach;)
Spędziłam tu chwilę, ale dziękuje za wszystkie komentarze i zgłoszenia ♥
Papa wszystkim!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :)
    Szkoda, że nie mogliśmy obejrzeć Twoich makijaży, ale rozumiem sytuację :) życzę powodzenia na nowej drodze blogowania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo wierzę, że jesteś świetną redaktorką ;) Jednak powodzenia w nowym blogu, na pewno będzie świetny i gdy tylko zobaczę jego reklamę dodam się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, i wielka szkoda że odchodzisz bardzo lubię twój styl i twoje posty gdy pojawi się reklama twojego bloga na pewno dodam się do obserwatorów c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaniutkie! Dziękuje za miłe słowa ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. TYLKO NIE ROKSI :(

    OdpowiedzUsuń
  6. roksetka: Wielki powrót, wielkie odejście XD Dasz radę maleńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną nigdy nie jest nudno. Zawszę potrafię zaskoczyć!

      Usuń
  7. Serdecznie gratuluję wygranej!
    Przykro mi... :(
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odchodzisz. Oczywiście, gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej. Czekam na bloga ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki ... wielka szkoda że odchodzisz ale życzę powodzenia w prowadzeniu bloga

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę irytuje mnie to, że wygrała redaktorka. Czy to jest sprawiedliwe?

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że nie zdążyłaś się wykazać, ale na pewno z checią bede czytac twojego nowego bloga ;)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń