2014/05/29

Stylizacja na dziś


Witajcie.
Brakuje mi już sił. Najgorsze jest to, że kolejny tydzień wcale nie będzie lepszy, wręcz przeciwnie, jeszcze większy natłok zajęć, dodatkowo będę w szkole do godziny 17. A gdzie nauka? Nie wiem czy znajdę czas dla Was. Na wtorek muszę przeczytać "Pana Tadeusza" (uroki klasy humanistycznej). Walczę o oceny, moja średnia na koniec 1 klasy LO jest jak na razie marna (4,74). 
Zginę marnie, wiem. Powiecie, że jest zbyt prosta. Ale to właśnie ja. Nie lubię rzeczy wyszukanych, nie mam warunków (czytaj: ciuchów). Myślę, że mimo to, przypadnie Wam do gustu ta stylizacja. Skąd inspiracja? Ostatnimi czasy bardzo dużo myślę o przyszłości (o studiach) i tym umacniam swoją motywację do nauki (marzę o psychologii). Zastanawiam się: "Jak ludzie będą się ubierać za 10, 20, 30 lat?" Tak naprawdę, wizja takiego stroju jak prezentuję niżej mnie przeraża. Mam "latać" na wykłady w kawałku plastiku i aluminium? :D






Rzeczy użyte do stylizacji: 
Płaszcz- Film Theory
Sukienka- Callie's Picks
Łańcuch- PPQ
Torebka- Callie's Picks
Buty- Nelly.com




13 komentarzy:

  1. Mała rada, nie zwiększaj tak stylek w blogrze, można zawsze na nią kliknąć i zobaczyć w pełni stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie narzekaj na szkołę. Zostaw to narzekanie na studia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że wybierasz taki kierunek (nie podzielam entuzjazmu).

      Usuń
  3. Klasa humanistyczna wcale nie jest taka zła, sama wybieram się na biochem, a tu mam już chyba gorzej :) stylizacja nawet fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) też byłam na humanie, siostra na biochemie i mam wrażenie, że ja miałam w porownaniu do niej pełny lajt.

      Usuń
  4. To chyba zależy też od poziomu liceum. ;) Stylizacja świetna, nie zgodzę się z Roksetką - stylizacje lepiej się prezentują powiększone, a Tobie blogger nie popsuł jakości, więc jest dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi o jakość, tylko o to, że jest zbyt duża. Muszę zjechać na dół by zobaczyć resztę stylizacji(tak wiem, że po kliknięciu na obrazek pokaże mi się cała, ale ja jestem leniwa :D)Lepiej dać troszkę mniejszą, a jak ktoś nie będzie mógł rozpoznać szczegółów powiększy sobie kliknięciem na obrazek

      Usuń
  5. raczej nie korzystam z tej stylizacji jest piękna i tylko tyle uwaam ją za nieźle zakręconą XD

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  6. Całokształt stylki wygląda naorawdę super, jednak zmienilabym buty.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja bardzo elegancka nic bym nie zmieniała :3
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Nie jest przesadzona z dodatkami, ani nie jest ich za mało. Jedynie zmieniła bym buty. ;)
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja futurystyczna :P dla mnie spoko :D
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń