2014/05/21

Casting cz. 1 (przypomnienie)

Tak jak już wczoraj wspomniałam - organizuję casting. Większość z Was doskonale zna sytuację, która pojawiła się na blogu już jakiś czas temu, a mianowicie chodzi tu o rezygnację poprzednich redaktorów. Przez pewien czas pisałam tu sama, ale wiem, że praca na blogu jest dość czasochłonna i męcząca, a nie chcę przez to poczuć się zniechęcona. 
W naszej załodze jest już kilka osób, którym serdecznie dziękuję za przyjęcie mojego zaproszenia do współpracy, ale oprócz obecnych redaktorów potrzebujemy jeszcze wielu, wielu innych! 
Zapraszam do lektury pierwszej części castingu oraz do zgłaszania się!

Redaktor ds. nowości
Wymagania:
- poprawna ortografia, interpunkcja i gramatyka (spacja po przecinku, a nie przed, itp.);
- umiejętność wypowiadania się na dany temat;
- bycie na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami na Stardoll;
- podstawowa obsługa bloggera (należy wiedzieć jak dodać post);
- umiejętność wykonywania screenów;
- posiadanie sporej ilości wolnego czasu oraz chęci do pomocy w odbudowie bloga.

Oprócz tego, w swoim zgłoszeniu napiszcie kilka słów o sobie, o swoim doświadczeniu związanym z blogowaniem, podajcie blogi na których znajdę Wasze posty itp.


Redaktor ds. spoilerów
Wymagania:
- poprawna pisownia;
- umiejętność robienia spoilerów;
- umiejętność wykonywania screenów, podpisywania ich i podstawowa obsługa bloggera;
- czas i chęci.

Możecie napisać kilka słów o sobie. Mile widziane osoby z doświadczeniem.


Redaktor ds. mody
Wymagania:
- poprawna pisownia (ortografia, interpunkcja, stylistyka posta - spacja po przecinku, a nie przed itp.);
- umiejętność robienia stylizacji;
- umiejętność pisania artykułów modowych;
- wyczucie stylu oraz posiadanie wiedzy na temat aktualnych trendów;
- podstawowa obsługa bloggera (dodawanie postów);
- umiejętność robienia screenów;
- umiejętność wypowiedzi;
- posiadanie dużej ilości wolnego czasu, a także chęci w pomocy przy odbudowie bloga.

Proszę o napisanie kilku słów o sobie, podanie linków do blogów, na których znajdę Wasze posty, o załączenie trzech stylizacji i/lub załączenie artykułu na dowolny temat związany z modą na Stardoll. (Możecie wstawiać do nich linki w swoich zgłoszeniach lub wysyłać na gg).
Blog jest w stanie zafundować niektóre rzeczy potrzebne do wykonania stylizacji/artykułu, ale tylko i wyłącznie do publikacji na SiMie!


Redaktor ds. makijażu
Wymagania:
- umiejętność tworzenia makijażu;
- umiejętność robienia screenów;
- podstawowa obsługa bloggera;
- poprawna pisownia;
- czas i chęci.

Możecie napisać kilka słów o sobie. Proszę o załączenie dwóch makijaży przez Was wykonanych.
Blog jest w stanie zafundować niektóre rzeczy potrzebne do wykonania makijażu, ale tylko i wyłącznie do publikacji na SiMie.


Zgłoszenia redaktorów od nowości przyjmuję do 23 maja, a zgłoszenia pozostałych redaktorów do 17 maja. Spośród nich wybiorę kilka osób na okres próbny.

Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach, bądź na gg: 48454731.

Jutro dalsza część castingu, w którym poszukiwać będę redaktorów m.in. do metamorfoz, SALE, urodzin Czytelników.

42 komentarze:

  1. Może się zgłoszę, ale nie wiem do jakiego działu :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się na redaktorkę ds. makijażu. Piszę na 2 blogach poradniki związane z makijażem. Mam 13 lat, z bloggerem mam styczność od 11/12 roku życia. Makijaże zamieszczę jak będę w domu.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://oi60.tinypic.com/14wbz83.jpg
      http://oi62.tinypic.com/ne82et.jpg

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się na redaktorkę od mody. Mam na imię Laura w czerwcu skończę 14 lat. Interesuje się muzyką ( śpiewam), modą, plastyką (rysuję i projektyuję),zwierzętami, zjawiskami paranormalnymi i wieloma innymi rzeczami:) Jestem wesołą ,szczerą ,optymistyczną, mającą własne zdanie dziewczyną. Ogólnie moja zabawa z modą ,można powiedzieć dopiero się zaczyna. Z każdym dniem jestem coraz lepsza w robieniu stylizacji,gdyż jest to moja pasja;)
    Kiedyś pisałam na pewnym blogu a obecnie mam własny związany z modą i fotografią artystyczną więc nie obcy jest mi blogger:)
    a tu pare zalinkowanych stylizacji:
    http://www.bankfotek.pl/view/1724276
    http://www.bankfotek.pl/view/1724277
    http://www.bankfotek.pl/view/1724279
    http://www.bankfotek.pl/view/1724282
    Bardzo zależy mi na pisaniu na SIM ponieważ odkąd pamiętam czytałam ten blog. Sim był dla mnie wielką inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na stardoll od 2010 roku . Mój nick to kante666

      Usuń
  6. Cześć :) zgłaszam się na redaktorkę ds. mody. Mój nick na stardoll to Soxo_. Mam 17 lat. Na http://variousstardoll.blogspot.com/ prowadzę dział "Must have", a na http://stardoll-w-naszym-sercu.blogspot.com/ dział pt.: "Modowe kłopoty". Nie mam najmniejszych problemów z ortografią, interpunkcją oraz konstruowaniem wypowiedzi. Cóż mogę jeszcze dodać ? Przede wszystkim bardzo lubię tworzyć stylizacje i poświęcam na to sporo czasu. Oprócz tego często przeglądam prasę dotyczącą mody, dlatego orientuję się "co w modzie piszczy". Tyle o mnie. Liczę na pozytywne rozpatrzenie prośby ;)

    Przykładowe stylizacje: http://bankfotek.pl/view/1724309
    Przykładowy artykuł: http://bankfotek.pl/view/1724312

    OdpowiedzUsuń
  7. Zg się na redaktora ds. nowości. Mam na imię Klaudia i mam 16 lat. Na stardoll jestem amewieczna123 i mam tam 39, prawie 40 level. Na stardoll gram od 2012 roku, ale na tym koncie zaczęłam grać w połowie roku 2013. Dobrze znam zasady ortografii oraz interpunkcji. Umiem obsługiwać bloggera oraz potrafię robić screen'y. Piszę na swoim blogu stylizacjowo.blogspot.com oraz na inspiracyjny-sd.blogspot.com. Obecnie także dodaje posty na tylko--nasz--stardoll.blogspot.com. Pisałam na nasze-stardoll-forever.blogspot.com (teraz visual-stardoll.blogspot.com) na wirtualni-stardoll.blogspot.com oraz na sstylizacje.blogspot.com.
    Na stardoll jestem codziennie i ... bez przerwy.

    Zależy mi na pracy tutaj, ponieważ czytam ten blog z ogromną chęcią. Bardzo lubię czytać twoje posty, Kaju. Mam również wielką nadzieję, że uda Ci się odbudować Stardoll i My oraz, że być może dostanę posadę na tym wspaniałym blogu o stardoll.

    amewieczna123 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    Jestem Paulina, za parę dni skończę siedemnasty rok życia.
    Chciałabym zgłosić się na posadę redaktora ds. mody.
    Na stardoll "baluję" już od czerwca 2009 roku, miałam ponad roczną przerwę (2011/2012). Od grudnia zeszłego roku piszę na jednym blogu, na którym dodaję stylizacje (spectrum-of-stardoll.blogspot.com). Oprócz tego dodałam tam 2-3 artykuły. Zgłaszam się, ponieważ chciałabym dodawać także tutaj swoje stylizacje, które nie były, nie są i nie będą idealne, jednak przez całe życie się uczę.
    Wiem, miałam dodać 3 stylizacje, ale poniosło mnie i dodałam okrągłą liczbę- a mianowicie 10 stylizacji (moim zdaniem moje najlepsze stylizacje, choć wiem, że DALEKO IM DO IDEAŁU).
    STYLIZACJE: bankfotek.pl/image/1724357
    Dodam na samym początku, że stylizacje byłabym w stanie dodawać co ok. 3 dni, ze względu na to, żeby były całkiem ciekawe, a poza tym nie zawsze mam czas, dlatego myślę, że taki rozkład dodawania stylizacji jest optymalny.
    Jak zwykle się rozpisałam (choć to jeszcze bardzo mało), pozdrawiam, liczę na pozytywne rozpatrzenie
    Paulina/ palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Mam na imię Paulina, lat 21. Na stardoll jestem od niespełna trzech lat, a mój nick to Cold_Iceberg. . Jestem redaktorką modową na Queens-of-fashion. Na SiMie chciałabym podjąć się pracy redaktora ds. makijażu. Bardziej niż sam makijaż kręci mnie tworzenie całościowego wizażu (make-up, fryzura, dodatki). Mam sporo kosmetyków, ciągle inwestuję w nowe więc sponsorowanie ich nie będzie mi potrzebne. Jestem już wprawiona w boju i na blogu gdzie zamieszczam swoje stylizacje, moje makijaże zbierają dużo pochwał.
    Dodaję przykładowe wizaże mojego autorstwa:
    http://oi58.tinypic.com/2mxiu1h.jpg
    http://oi60.tinypic.com/14vn1hc.jpg
    http://oi60.tinypic.com/2583zol.jpg

    Nie mam problemu z obsługiwaniem bloggera. Swoje grafiki, które umieszczam na blogu przerabiam w photoshopie - co myślę, jest dodatkowym atutem.
    Chętnie spróbuję tutaj swoich sił, ponieważ to blog dzięki któremu w ogóle zaczęłam bawić się w stardoll i przez długi czas, ten blog był źródłem moich inspiracji. Chciałabym aby blog stanął znów na nogi i zaczął działać ja za czasów swojej świetności.

    Pozdrawiam,
    Paulina / Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że się zgłosiłaś, bo uwielbiam twoje makijaże, dollkę i stylizacje :>

      Usuń
  10. Ja zgłoszę się do innych działów.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie. Jestem Agata, ale na stardoll kryję się pod nazwą agaci123. Na stardoll jestem od czerwca 2009 roku. Dużo się zmieniłam i chciałabym się dalej rozwijać pisząc, być częścią tego bloga. Powiem szczerze to był pierwszy blog jakiego zaczęłam czytać. Chciałabym zajmować się nowościami. Umiem robić screeny, obsługiwać bloggera, to co najważniejsze ;). Moja ortografia i interpunkcja jest bardzo dobra, więc o to się nie martwię. Jeśli chodzi o doświadczenie to pisałam na blogu interesujacy-stardoll, jednak on był zmieniany (aktualnie zawieszony) i moich postów tam nie ma,ale moje doświadczenie potwierdzi 1karo1. No cóż, lubię wyzwania i myślę, że sprawdzę się jako redaktorka tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zgłoszę do innych, makijaż idzie mi kiepsko, nowości mi jakoś nie pasują XD A do mody mogłabym się zgłosić, jednak musiałabym poświęcić wiele czasu na tworzenie stylizacji, którego nie mam przez inne moje blogi. Życzę powodzenia :)
    Ps. Nie myślcie, że odpuszczę, zgłoszę się do innych :D
    eliprojektantka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka! Mam na imię Zuza i mam 13 lat. Nie popełniam błędów ortograficznych, zarówno jaki i interpunkcyjnych. Na Stardoll kryję się pod nickiem zuzka2731D oraz posiadam 40 poziom. Mam dość duże doświadczenie w pisaniu na blogach, Są to głównie blogi dotyczące Stardoll . Chciała bym być redaktorką od stylizacji. Myślę, że posiadam wyczucie stylu, na Stardoll, jaki i w życiu realnym. Później prześlę parę swoich stylizacji.
    Pozdrawiam :*
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej się nie zgłoszę, nie mam teraz za wiele czasu, a w razie wybrania nie chciałabym zaniedbywać bloga. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bym chciała pomóc temu blogowi, niegdyś gigantowi, teraz podupadłemu. Choć nie byłam nawet stałym czytelnikiem i komentatorem, bardzo się przejęłam tą obecną sytuacją. I tu mam zapytanie- czy będą castingi na jeszcze inne stanowiska? Bo jakoś w tych zbytnio się nie widzę, makijaże już robię na innym blogu, a nie chciałbym dawać tego samego na 2 blogi. może zastanowię się nad działem modowym, ale nie wiem, czy zostałabym w ogóle przyjęta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaja dodała już drugą część castingów, zobacz czy tam Ci coś odpowiada. Jeśli nie napisz do niej na gg jeśli masz jakiś fajny pomysł na dział. Na pewno to co doceni. :)

      Usuń
  17. Cześć ! Nazywam się Łucja i mam 14 lat. Kocham mode i właśnie nią chciałabym zająć się na blogu. Myślę że wiele czasu poświęcam na ukształtowanie mojego stylu... chciałabym pokazać innym kilka z moich stylizacji dlatego też zgłaszam się tu ! Umiem posługiwać się blogerem gdyż sama prowadziłam bloga. :D tutaj daje dwie stylizacje : http://www.bankfotek.pl/image/1724882

    Nick : fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :) Bardzo chciałabym zająć sie nowościami na blogu. Mam na imię Klaudia i mam 11 lat, a na Stardoll jestem SolKlaudia70083. Jeżeli chodzi o ortografię, to nieźle sobie z nią radzę :) Cały czas jestem na bieżąco i jak najbardziej potrafię wypowiedzieć się na dany temat. Bloggera umiem obsługiwać, ponieważ piszę na Stardoll for Poland, a nawet kiedyś prowadziłam własnego bloga. Marzę o pisaniu na takim Polskim gigancie, jak Stardoll i My :)
    Pozdrawiam całą załogę :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam na imię Natalia. Mieszkam w Norwegii lecz pochodzę z Polski. Interesuję się modą, designem, francuskim kinem i pływaniem. W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółmi, chodzę na spacery z rodziną, oglądam z siostrą seriale, czytam magazyny o modzie i książki i - nigdy się nie nudzę. W przyszłości marzę o karierze projektantki lub sklepie z torebkami w Paryżu.
    Na Stardoll zawsze najbardziej podobała mi się możliwość robienia makijaży z setek kosmetyków - co w życiu realnym jest trochę nie możliwe mieć tak dużą kosmetyczkę. W moich kosmetykach na Stardoll znajduje się siedem stron wypełnionych wszystkimi kolorami i przyborami.
    MOJE PRZYKŁADOWE MAKIJAŻE

    xoxo
    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już swoje zgłoszenie dodałam w poprzednim castingu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie czemu nie? Kiedyś byłam tutaj stałą czytelniczką, także czuję się zobowiązana pomóc w przywróceniu dawnej świetności bloga :)

    Może zacznę od tego, że mam na imię Monika i mam 18 lat. Tak, tak większość będzie zdziwiona tym, że nadal gram w tą grę. Po prostu od zawsze interesowałam się modą, a tutaj mam możliwość kreowania swojej doll oraz dzielenia się swoimi stylizacjami z innymi. Na stardoll jestem od sierpnia 2009 roku, z tym że miałam dość sporą przerwę i do gry powróciłam na początku lutego tego roku. Kryję się tam pod nickiem Sweet0Monisia (nie wiem jak mogłam wybrać sobie taki nick) i mam 56 lvl. Tutaj chciałabym zająć się działem nowości, natomiast na blogu: variousstardoll.blogspot.com zajmuję się stylizacjami. Zanim zrobiłam sobie przerwę, prowadziłam własnego bloga, ale niestety go usunęłam. Bloggera obsługiwać potrafię, screeny też nie są dla mnie problemem, ortografia i interpunkcja, również nie są przeszkodą. Na stardoll bywam codziennie, muszę przyznać że poświęcam tej grze zbyt dużo czasu. To chyba wszystko. Dziękuję, że przeczytanie zgłoszenia i liczę na to, że będę mogła dołączyć do załogi bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) Mam 16 lat i 4,5 letnie doświadczenie ze stardoll. Posiadam umiejętności poprawnego składania zdań oraz znam się na ortografii która nie sprawia mi żadnych problemów. Jestem koleżeńska i potrafię działać w zespole. Mam zbyt dużo wolnego czasu a także interesuję się stardollem dlatego chciałabym się zgłosić do działu ''Nowości'' :) Potrafię obsługiwać bloggera, już kiedyś pisałam na jednym blogu :) Jeżeli natomiast chodzi o wiedzę to jestem aktualna ze wszystkimi nowościami na stardoll :) Cóż mogę jeszcze powiedzieć... liczę że może uda mi się podjąć współpracę z tym blogiem :) Byłabym bardzo zadowolona. Mój nick na stardoll : MissMaGirls


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć :) Mam na imię Ola, mam 13 lat. Na Stardoll ZawszeHannah1. Pasjonuję się modą, blogowaniem, jazdą konną, literaturą, muzyką. Na Stardoll jestem już od 4 lat. Na SiM'ie chciałabym zostać redaktorką ds. mody. Z bloggerem nie mam żadnego problemu, ponieważ codziennie z nim obcuję. Ze screen'ami jest podobnie. Ortografia, poprawność językowa i stylistyka są na bardzo dobrym poziomie (sześć z polskiego). Z wykonywaniem stylizacji mam doświadczenie, trendami bardzo się interesuję. Zarówno czasu, jak i chęci pomocy przy blogu mi nie brakuje. Moje stylizacje można znaleźć m.in. tutaj:
    http://elegantly-stardoll.blogspot.com/search/label/ZawszeHannah1
    Stylizacje: http://bankfotek.pl/image/1727427
    Pozdrawiam!
    ZawszeHannah1

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, nazywam się Kinga, 21 maja będę mieć 17 lat :p Mój nick na stardoll to Regina1321. Konto mam już prawie cztery lata. Prowadziłam kiedyś bloga ogólnie o sd, pokazywałam nowości, stylizacje itp. ten blog już nie istnieje, ale prowadzę inny. Na moim blogu pokazujemy tylko stylizacje, ponieważ stwierdziłam, że już jest tyle różnych blogów zajmujących się nowościami itp. że nowy blog o tej tematyce nie ma szans przebicia. W związku z tym, że prowadziłam jednego bloga, a teraz prowadzę kolejny mam duże doświadczenie z bloggerem. Jest jedna przeszkoda, mianowicie najczęściej w domu jestem dopiero po 15, ale jak już jestem to spędzam na sd dużo czasu i jestem dobrze poinformowana o wszystkich nowościach. Myślę, że sprawdziłabym się idealnie na stanowisku redaktora do spraw nowości :)
    Jeśli chcesz sobie przejrzeć jak wyglądają moje posty zapraszam na bloga --> http://side-by-regina1321.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się na redaktora ds. nowości. Mam na imię Paulina i mam 14 lat. Na stardoll jestem paulinka51 i mam tam 49 poziom. Na stardoll gram od 2010 roku. Dobrze znam zasady ortografii oraz interpunkcji. Umiem obsługiwać bloggera oraz potrafię robić screen'y. Obecnie nie pisze na żadnym blogu. Miałam kilka blogów, ale z nich zrezygnowałam. Na stardoll jestem codziennie. Zależy mi na blogowaniu na tym blogu. Czytam go od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! Spears230 Dział mody...

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć :) Mam na imię Natalia, w listopadzie będę mieć 15 lat. Blog stardoll i my czytałam od dawna, zrobiłam sobie przerwę gdy blog się zaczął rozpadać. Teraz, gdy zobaczyłam, że blog nadal funkcjonuje, tylko z nową załogą i właścicielką, zaczęłam na niego wchodzić znów codziennie jak było niegdyś. Pracowanie na jednym z najstarszych i największych blogów o stardoll byłoby dla mnie nowością. Co prawda pracowałam na trzech blogach, obecnie na dwóch i sprawia mi to radość, ale trochę mnie przygnębiają te 2,3 komentarze. Dlatego też na tym blogu chciałabym się zająć nowościami. Co do czasu to nie ma problemu. Mam go dużo. Na jednym blogu piszę raz w tygodniu, czasami dwa. Na drugim trochę częściej, ale i tak większość czasu spędzam oglądając apartamenty na stardoll, a można byłoby spędzić go inaczej. Po mojej długiej wypowiedzi sama możesz stwierdzić czy mam problemy z ortografią i interpunkcją. Wydaje mi się, że nie. Bardzo często wchodzę na stardoll, spędzam na nim dużo czasu, przeglądam wiadomości, więc nie mam problemu z wyszukiwaniem nowości. Skoro próbuję się dostać do załogi, to musze pisać prawde - otóż mam problemy z wyszukiwaniem spoilerów, a dokładnie nie wiem jak to się robi ;/ To wszystko. Mam nadzieję, że ta jedna moja nieumiejętność nie będzie za bardzo przeszkadzała. Pozdrawiam.

    nataliaszelc01

    variousstardoll.blogspot.com - blog na którym robię metamorfozy.
    euphoriastardoll.blogspot.com - blog, na którym jestem współwłaścicielką.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hejka mam na imię Karolina i mam 17 lat, a kryje się pod nickiem Kociara100. Jestem osobą otwartą, miłą, szczerą, zawsze dążę do wyznaczonego celu. Chciałabym być redaktorką od działu nowości. Dla mnie to nie kłopot robić screen’y, ponieważ umiem obsługiwać blogger oraz mam czas oraz chęci do robienia tego, bo interesuje się tym. Chcę być redaktorką od nowości, ponieważ zawsze obserwuje na stardoll czy coś pojawia się nowego i dodaje od razu na mojego bloga oraz opisuje własnymi zdaniami co o danej rzeczy sądzę. Gdy poprawię jakiś błąd interpunkcyjny zaraz go poprawiam. Chcę też wam pomóc w odbudowie waszego bloga, żeby był taki jak kiedyś. Mam nadzieje, że przeczytacie moje zgłoszenie oraz pozytywne rozpatrzycie.

    Serdecznie pozdrawiam Kociara100 :)


    OdpowiedzUsuń
  32. Ehh...nie zgłoszę się...już prowadzę na http://saw-sdandwe.blogspot.com/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, zgłaszam się do castingu na redaktorkę od nowości. Jestem Gabrysia ,10 czerwca będę mieć 14 lat, Mieszkam w Brukseli od 12 lat, oczywiście znam Francuski bardzo dobrze. Prowadziłam już bloga o Stardollu, niestety mało obserwatorów ;/ Jestem kimś bardzo miłym, kulturalnym o wielkich marzeniach. Moje konto na stardoll to Olka12o , dziękuje i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć, wspomnę najpierw że wolę żeby inni zwracali się do mnie Ciara. Po prostu Ciara. Czemu? Nie lubię swojego imienia.. Dobrze znam zasady ortografii, przynajmniej tak sądzę. :) Mam trzynaście lat co raczej nie dyskwalifikuje mnie z naboru! Na Stardoll jestem już ponad trzy lata. Sama prowadziłam naprawdę dużo blogów, pisałam na m.in Stardoll od Kuchni. Z nowościami jestem na bieżąco, śledzę również inne blogi żeby niczego nie ominąć. Potrafię się posługiwać bloggerem. Jestem pełna zapału - jeśli chodzi o blog. Z wielką chęcią wykorzystam każdy wolny czas by SIM stawał na nogi. W domu jestem od godziny 15, przy komputerze siedzę dosyć długo więc spokojnie mogę dodawać posty o różnych godzinach. Przyznam, że Stardoll i my był jednym z pierwszych blogów o Stardoll, które zaczęłam czytać. Mimo, że trudno jest doszukać się moich komentarzy tutaj to wszystkie posty czytam na bieżąco. Teraz troszkę o mnie. Interesuję się fotografią, psychologią i rysunkiem. Gdy tylko mam chwilkę czytam książki, które wręcz ubóstwiam! Szczególnie kryminały i powieści fantasy, nad takimi książkami potrafię siedzieć dniami! Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest indie rock. Jestem osobą sprawiedliwą oraz miłą. Ciągle szkolę swoją cierpliwość. Sądzę, że dobrze sprawowałabym się na stanowisku redaktora ds. nowości. Jeśli uda mi się przejść casting i zostać redaktorem to obiecuję, że nie zawiodę. :)

    OdpowiedzUsuń