2014/05/20

Stylizacja na dziś


Witam. 
Za oknem pogoda robi się coraz piękniejsza, wiosna zawitała do nas już dawno, powoli przebija się lato. Stylizacja co prawda nie ocieka letnim klimatem, myślę, że spokojnie można ją założyć w dni, w których pogoda jest jeszcze niepewna. Połączyłam czarną, chyba nieśmiertelną ramoneskę z koszulą w kwiaty i jeansami, które mają łaty w kwiaty. Tak, tak, połączenie tej koszuli z tymi spodniami jest typowe, ale mam wrażenie, że tylko ona tak fenomenalnie z nimi wygląda. Jednakże obiecuję, że postaram się je połączyć z czymś innym. Dodatki dobrałam dość szybko, nie pierwszy strzał poszły okulary, które moim zdaniem cudownie dopełniają tę stylizację. Podoba mi się , taki zestaw z chęcią ubrałabym w rzeczywistości :)
Co sądzicie?




Rzeczy użyte do stylizacji: 
Okulary - Riviera
Kurtka - Nelly.com
Łańcuch - PPQ
Koszula - Mr.
Spodnie - Bonjour Bizou
Buty - Christian Louboutin Tribute

17 komentarzy:

  1. ładna, ale zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam że buty tutaj nie pasują, reszta bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, buty kategorycznie nie pasują do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrałaś spodnie do koszuli, ale zmieniłabym buty. Reszta piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. :OO Stylizacja jest na prawdę bardzo ładna i widać, że dobrze dopracowana. Jedynie te buty mogłyby być inne, ale nie przyczepiam się do nich. Pokazałaś, że można wykorzystać coś ze sklepu przeznaczonego dla chłopaków.

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja śliczna ale zgadzam się ze buty tu nie pasują.Fajnie że wykorzystałaś męską koszulą,ale jak sprawdzałam ją na swojej doll to jednak nie założyłabym jej na sb.Jednak tb udało się ją dopasować.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są źle dobrane. Poza tym jest super.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby nie patrzeć koszula pasuje do spodni :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  9. i moim zdaniem buty nie wyglądają tak źle- w końcu jakoś tam kolorystycznie współgrają ;)
    gorzej jakby były np srebrne :P ale o gustach sie nie dyskutuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. Czy tylko ja uważam, że fajnym pomysłem byłoby dopisywanie cen przy nazwach ubrań?
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja ładna , ale tak jak komentarze powyżej uważam że buty nie pasują :)

    fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna Stylizacja, tylko buty bym zmieniła na inne bo ja inni mówią u góry nie pasują tu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm udana stylizacja :) koniecznie musze kupic kurtke :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja nie jest najgorsza, ale do najlepszych również nie należy. Po pierwsze zmieniłabym buty na jakieś sandałki. Po drugie wywaliłabym ten łańcuszek, nie jest on tu potrzebny. Okulary trochę bym zniżyła, oraz dodała jakąś torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna, najbardziej mis ię podoba połączenie kwiatków z jeansem.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. niezbyt mi sie podoba jedynie kurtka i bluzka fajnie według mnie tu wyglądaja
    adusia210

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie, podoba mi się to połączenie. Świetnie też dobrałaś dodatki.

    OdpowiedzUsuń