2014/05/28

Makijaż w kolorze #3


Witajcie! Pierwsze co chcę zrobić to przeprosić że artykuł pojawia się tak późno. Mam nadzieję że zrozumiecie iż miałam dużo do roboty przez ten tydzień. Z tym również wiąże się że są jedynie 2 makijaże, nie 3.

Jako trzeci przedstawiam najbardziej uniwersalny, elegancki i zarazem smutny kolor - czarny. Na Stardoll znajdziemy go w sklepie Dot pod nazwą "Midnight Black". Oto te kosmetyki:


Ołówek do brwi, oczywiście maskara wydłużająca i pogrubiająca, kredka długa i krótka, szminka, eyeliner, cień do powiek i konturówka do ust.
Czas na makijaże!

Pierwszy makijaż - jako główny kosmetyk użyłam czarny eyeliner (przepraszam, nie zauważyłam że go tak krzywo namalowałam na lewym oku). Jest on w trzech kolorach niebieskiego. 


- - -

Tutaj głównym kosmetykiem jest czarna kredka do oczu. Użyłam w nim bordowego i musztardowego. Według mnie prezentuje się cudownie, ale może tylko ja tak uważam?


To już niestety koniec. Za to następnym razem wynagrodzę wam to i do artykułu dorzucę niespodziankę!
xoxo





11 komentarzy:

  1. b. ładny, skorzystam z twoich rad :D
    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Puerwsyz makijaż jest niezbyt starannie zrobionu, jednak drugi jest niesamowity ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam na stardoll to, że makijaże z bliska prezentujące się nieciekawie z daleka wyglądają fenomenalnie :o

    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi mi się bardziej spodobał, zachwycił mnie ten dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi makijarz jeśli chodzi o całosciowy wygląd wypadł zdecydowanie lepiej ale oba są świetne, w pierwszym usta mi się nie podobaja ale oczy są świetne w obu przypadkach

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi makijaż jest po prostu BOSKI *-* I mam małą uwagę... Pisz jakie kosmetyki wykorzystałaś, bo np. chciała bym zrobić sobie makijaż nr. 2 :D
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba makijaże przypadły mi do gustu, ale gdybym miała wybierać zdecydowanie wybrałabym makijaż nr.2 c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. drugi makijaż jest śliczny :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają wszystkie Twoje makijaże :) ale chyba bardziej bym stawiała na pierwszy, ze względu na wiosenny charakter

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi mi się bardzo spodobał

    OdpowiedzUsuń