2014/05/29

Co kupić? - Velvet Orchid

Velvet Orchid to sklep, który spotyka się z różnymi emocjami. Jedni kochają, inni nawet nie zaglądają. Ostatnia dostawa dostarczyła nam jednak kilka ciekawych ubrań, zdecydowanym must have są szare boyfriend jeans z dziurami na kolanach. Osobiście zakupiłam trzy rzeczy i przygotowałam z nimi stylizacje dla was.


1. koszula - young holywood, sukienka - bizou, pasek - ppq, buty - velvet orchid, kapelusz - bizou, zegarek - young holywood, plecak - special offer
2. sukienka - velvet orchid, futro - rio, torebka - callies picks, pasek - ppq, okulary - ysl, buty - callies picks, skarpetki - anna sui
3. żakiet - chanel, spodnie - velvet orchid, koszulka - basics, torebka - chanel, buty - dvf

Co sądzicie o nowej kolekcji? 

Mini konkurs:
Przygotujcie stylizacje z ubraniami z wyżej wymienionej kolekcji, 3 najlepsze prace zostaną nagrodzone 10sd i opublikowane w tym poście, serdecznie zapraszam do wzięcia udziału. Macie czas do jutra do godziny 12:00.


Oto najlepsze pracę, dziękuję za wzięcie udziału i zapraszam po odbiór nagrody na konto Kladiaaa.

19 komentarzy:

  1. Nowa kolekcja średnio mi się podoba, do tej pory kupiłam jedną rzecz. Zobaczymy jak będzie później :) być może wezmę udział w konkursie, ale wątpię w swoje szanse ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddam swoją stylizację chętnie :) Artykuł ładny i stylizacje również!

    http://oi58.tinypic.com/2psf78x.jpg

    oliwcia paris

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Stylizacje są super. Najbardziej spodobała mi się ostatnia.

    +Info: W salonie piękności pojawiły się nowe oczy, nosy i usta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się zgłoszę.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    http://pl.tinypic.com/r/301pldt/8

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje :) + zgłaszam się na mini konkurs
    http://bankfotek.pl/view/1732649

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu artykuły! Wszystkie stylki są prześliczne, a najbardziej trzecia. :3
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 stylizacja najlepsza :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spodnie podobają mi się najbardziej! :D
    Mam nadzieje, że mnie nie zabijecie za brak białego tła i odrobinę dodatków ^^'
    http://oi61.tinypic.com/2iqdk3.jpg

    stardoll: GoldOzaru

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł bardzo fajne oraz stylizacje również. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje oraz artykuł, zobaczę czy wezmę udział w konkursie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://iv.pl/images/91426564127903346645.jpg Camelot_Paula

      Usuń
  12. stylizacje ą super ale troszkę drogie...najlepsze są te szare spodnie z dziurami
    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam sweter bez rękawów.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń