2014/05/27

Poradnik graficzny (obróbka screena)

Witajcie ponownie. W związku z tym, że pod moim ostatnim postem (i nie tylko)  pojawiło się pytanie jak robię prostą nogę u lalki, chciałabym Wam to nieco przybliżyć. Wiem, że większość z Was może zaczęła się śmiać - w końcu zaawansowani stardollowicze umieją to robić doskonale. :] Ale dla tych mniej doświadczonych i dopiero uczących się blogerów poświęcam ten artykuł. Zresztą długi to on nie jest, posłużę się linkiem do poradnika autorstwa Karolina3897, który stworzyła 22 lipca zeszłego roku na naszym blogu. Trudno jest go znaleźć, szukając po etykietach, więc podaję jego adres niżej. :]


Mam nadzieję, że komuś to pomogło. A, mam jeszcze dla Was informację w sprawie 'Wyzwania' - niestety, na razie nie odbędzie się ono z kilku ważnych powodów a z realizacją tego pomysłu będziemy musieli poczekać do jesieni. Mimo to wszystkim zgłoszonym bardzo dziękuję za zaangażowanie i dla dwóch wybitnych zgłoszeń przygotowałam małe upominki ( szczegóły wkrótce, informacji oczekujcie w tym poście po edycji). Miłego wieczoru. :]
~Sonia





12 komentarzy:

  1. Dziękuję, przyda się, właśnie nie wiedziałam jak to inni robią ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo że od dawna wiem jak sie robi prostą nogę to bardzo miły i pomocny artykuł :)

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio? Po tytule myślałam, że to będzie poradnik jakiejś profesjonalnej grafiki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie jestem graficzką a ten dział zawsze był tylko o takich 'technicznych' sprawach. Zawsze.

      Usuń
  4. Ja sama do tego doszlam jskis czas temu. Na początku tez mnie ciekawiło jak to się robi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło z Twojej strony, ale myślę, że większość ludzi czytającego tego bloga już to potrafi. No, ale dobra... :P
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, no ale poczytaj komentarze pod styled outfits. Nie wiedzą. :P

      Usuń
  6. Radzę zmienić tytuł, bo na grafikę mi to nie wygląda XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opisywały to poprzednie właścicielki, nie będę zmieniać nazwy tylko dla tego, że ktoś oczekuje artykułu na inny temat. xoxo

      Usuń
  7. Także już od dawna wiem jak się to robi, ale jest to na pewno pomocne dla osób które jeszcze tego nie umieją c:

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie to żadna filozofia, ale przydatne ;)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh....stare ;c
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń