2014/05/18

Stylizacja na dziś

Witam Was serdecznie.
Jestem Paulina, na Stardoll możecie odszukać mnie jako palinkaa1997. Może ktoś z Was mnie kojarzy. Otrzymałam szansę pisania na tym blogu, będę zajmować się stylizacjami (i ewentualnie artykułami). Strasznie się cieszę, że mogę sprawdzić się w pisaniu tutaj, mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z otwartym sercem. 
Liczę na konstruktywną krytykę - miłe słowa umocnią moje motywację do pracy, a te "ostrzejsze" pozwolą mi zauważyć, co w moich stylizacjach jest jeszcze nie tak. Napisałam w zgłoszeniu, że przez cały czas się uczę - nadal się tego trzymam, więc nigdy moje stylizacje nie będą doskonałe, ale będę starać się, by były jak najlepsze.
~
Pastele raz wychodzą z mody, raz powracają.
Dzisiejsza propozycja to zestaw, który zdaje się mówić "jestem delikatna, tak też się czuję". Pastele to dla mnie HIT tego sezonu, szkoda, że w rzeczywistości nie umiem się do nich przekonać.
Co sądzicie? 

Rzeczy użyte w stylizacji:

Blazer - Nelly.com
Koszula - It Girls
Łańcuch - PPQ
Spódnica - Archive
Torebka - Callie's Picks
Buty - It Girls

15 komentarzy:

  1. Nawet mi się podoba.
    Szczególne blezer.:)

    Malutka_Anusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ;)
    A co do stylizacji to podoba mi się, jedyne co bym zmieniła to torebkę, ale to raczej ze względu na to że po prostu jej nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje jest ładna, delikatna i subtelna, uważam, że jest sliczna.Nic dodać, nic ująć. Mogłaś bardziej się wypowiedzieć na temat pasteli i w ogóle, bo chętnie poczytałabym jak je dobierać, z czym i kiedy ludzie zaczęli je wprowadzać do mody. Szkoda, że w tych pastelach zrobiłaś tylko jedną stylizację :/. Ale życzę Ci powodzenia i sukcesów na tym blogu!

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu.Jeśli chodzi o post to stylizacja jest ładna, ale szkoda że nie rozpisałaś się co do koloru pastelowego.Jednak mam nadzieję że w innych postach bardziej się rozpiszesz.:)
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie nie zwróciłabym uwagi na ta spódnicze, ale w tej stylizacji wypada całkiem calkiem :)
    przy spisie użytych ciuchów dopisałabym też ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka sobie ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło widzieć kogoś nowego w naszej załodze. :) Mam nadzieję, że długo tu będziesz. Co do stylizacji, zmieniłabym torebkę. Aha, wiesz, że dzięki Tobie kupiłam te cudowne sandałki z It Girls? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy cię :) Stylizacja bardzo fajna czekam na dalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, witam :)
    Stylizacja ładna, ale szczerze mówiąc-spodziewałam się po takim blogu lepszych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Cię poznać. Stylizacja jest świetna.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ;)
    Stylizacja- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się jedyne co bym zmieniła/wyrzuciła z stylizacji to torba
    adusia210

    OdpowiedzUsuń