2014/05/27

Kolorowo krok po kroku #1 + powitanie

Hej, jestem nową redaktorką na okres próbny. Nie za bardzo umiem pisać powitania, więc napiszę najważniejsze informacje. Mam na imię Paula, mam 13 i mieszkam w Niemczech. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem shariSweet. No to zapraszam do głównej części posta ;).
=========================================================
Pokażę wam dzisiaj makijaż który wymyśliłam na spontanie.
Jest on w kolorach jasnej petunii, fioletu, granatu oraz czerni.

KROK 1

Zaczynam od fioletowego. Nakładam 3 warstwy, starając się nie wychodzić poza granicę oka.

KROK 2

Cieniem w kolorze jasnej petunii, maluję kąciki wewnętrzne oczu. 

KROK 3

Granatowym cieniem robię kropeczki w tym miejsc, gdzie kończy się fioletowy. Poprawiam przejście między granatem a fioletem.

KROK 4

Robię kreski czarnym eye-linerem, następnie biorę czarną kredkę i robię kreskę nad eye-linerem.

KROK 5

Czas na rzęsy oraz policzki. Rzęsy tuszuję czarną maskarą, a policzki muskam lekko perłowym różem.

||EFEKT KOŃCOWY||


||KOSMETYKI||


Mam nadzieję że makijaż się podobał.
Jeśli chcecie zobaczyć coś konkretnego w kolejnym poście, przysyłajcie mi linki do zdjęć. 
Możecie też pisać w jakich kolorach chcecie zobaczyć kolejne makijaże.
A więc do zobaczenia.

shariSweet

11 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż na pewno kiedyś wykorzystam do jakieś stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka! Ogólnie masz bardzo ładną dollkę. Myślę, że kiedyś sobie taki makijaż sprawię.Nie wiele kosmetyków użyłaś, a uzyskałaś na prawdę super efekt końcowy!
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skorzystam, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zwykły przęcieny, ale uroczy ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny szczególnie podoba mi się z tymi ustami i kształtem twarzy i mimo dość trudnych do umalowania oczu świetne XD

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudnych do pomalowania ? no nie, ale trudnych ? bez przesadyzmu xd
      Jest lekki problem, ale radzę sobie z nimi od ok 5 miesięcy.

      Usuń
  7. Prosty i zwykły, ale ma swój urok ;) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka ładna, ale sam pomysł nijaki, wręcz banalny.

    OdpowiedzUsuń