2014/05/27

Stylizacja na dziś


Witam Was.
Nawet nie macie pojęcia, jak bardzo jestem zdziwiona, że mimo wszystko udało mi się dzisiaj napisać. Jutro mam ostatnią w życiu pracę klasową z geografii (tak, tak, tak), a w dodatku na 99 % będę pytana z angielskiego... Lubię ten przedmiot i zdaję sobie sprawę, że jego znajomość w dzisiejszych czasach jest tak potrzebna jak umiejętność dodawania, jednak moja nauczycielka z LO zabiła we mnie chęci do nauki tego języka... Nie wyobrażam sobie matury ustnej z tego przedmiotu... Ale to dopiero za dwa lata. Dopiero i AŻ!
~
Podstawą tej stylizacji były boyfriendy. Początkowo miały być te z ostatniej kolekcji Velvet Orchid, jednakże moje konto jest puste i nic się nie zapowiada na to, by w najbliższym czasie stan konta się zmienił... 
W myśl przewodnią ostatniej dostawy do Callie's Picks użyłam jednego z elementów ubioru w panterkę. Ciekawy print, sama dzisiaj miałam na sobie sweterek w ten wzór. Dodałam jasną koszulę, szpilki nude, kapelusz. Gdybym tylko potrafiła wytrzymać cały dzień w szpilkach, na pewno często chodziłabym tak ubrana :)


Rzeczy użyte do stylizacji: 
Kapelusz- Mr.
Okulary- Riviera
Kurtka- Nelly.com
Łańcuch- PPQ
Koszula- Millionaire Mansion Fashion (dobrze napisałam?)
Bluzka- brak metki
Pasek- It Girls
Spodnie- Killah
Torba- It Girls
Szpilki- Nelly.com

8 komentarzy:

  1. Cudna stylizacja dopasowana kolorystycznie i w moim guście ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest fajna, jednak coś m w niej nie psauje, wydaje mi się, że ta torebka to za dużo/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie do końca jest w moim guście, nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. :) Stylizacja jest bardzo ładna, dobrze dobrane kolory... Tylko te jeansy! Zepsuły wszystko! Mogłaś dać czarne spodnie. Ale reszta jest OK
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być boyfriendy z najnowszej kolekcji Velvet Orchid, ale niestety nie mam sd :c

      Usuń
  5. a mnie sie podoba :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja dokładnie w moim guście chociaż robią ją wzięłabym inne buty i torekę :) ... liczę na więcej odlotowych stylek

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń