2014/05/26

Must have






 Biel
W tym sezonie warto zainwestować w rzeczy w tym kolorze. Modne są również: róż, żółć, błękit oraz indygo, jednak to właśnie biel jest niekwestionowaną królową kolorów.
Świetnie komponuje się z pastelami czy czernią, także w wydaniu total look. Uwielbiam łączyć biel z czernią, jednak dzisiaj zaproponowałam stylizację, w której biel połączona jest z miętą i beżem. Wiosną, gdy świeci słońce i wszystko jest jasne, czerń wydaje się zbyt ciężka. Na tę porę roku wolę luźniejsze outfity.
Miętowy cardigan dodaje stylizacji, wspomnianego już, luźnego charakteru, natomiast kopertówka i spódnica maxi sprawiają, iż całość wydaje się być nieco bardziej elegancka.






Okulary – Spectacular | bluzka – It Girls | cardigan – Pretty n'Love | wisiorek – Killah | pasek – Voile | spódnica – Basics | buty - Subcouture


 Paski
Paski - graficzne, poziome i pionowe, często czarno-białe - klasyka każdego lata! Oprócz pasków modne są też inne wzory, np. kwiaty lub grochy. 
Mogłoby się wydawać, że różnego rodzaju wzory są łatwe do wykorzystania, jednak tak naprawdę ciężko jest je "wdrożyć" tak, aby dobrze komponowały się z pozostałymi elementami stroju i tworzyły ciekawą całość. Trzeba mieć dobre wyczucie stylu i "modowego" smaku.
Ja wykorzystałam pasiastą sukienkę. Tutaj tego nie widać, ale w górnej części pasy po prawej i lewej stronie idą ukosem w górę. 
Stylizacja wpasowuje się częściowo w królujące kolory, mianowicie żółć. Jest elegancka - kojarzy mi się z letnim przyjęciem pod gołym niebem. 






Kapelusz – Bratz | okulary – Spectacular | kurtka – Hotbuys | sukienka – Original Future | bransoleta – Rio | torebka – Decades | buty - Riviera


 


Długie spódnice
Długie spódnice wbrew pozorom nie są „trudne” w noszeniu. Według najnowszych trendów lepiej wyglądają z wysokimi obcasami, ale latem spokojnie można założyć je do płaskich sandałów. Jeśli chodzi o printy, najlepiej sprawdzą się długie spódnice w florystycznymi motywami.
Spódnica maxi najlepiej wygląda w jednolitym kolorze. W tym sezonie modne są również przezroczyste materiały. Ja połączyłam w mojej stylizacji te dwa trendy - wykorzystałam przezroczystą spódnicę maxi.









Okulary – Killah | łańcuszek – PPQ | top – Basics | koszula – Callie's Picks | kurtka – Evil Panda | spódnica (sukienka) – Museum Mile | buty – Cheap Monday
 


9 komentarzy:

  1. Artykuł bardzo fajny, ale ja tam nie lubię nosić długich spódnic. Pierwsza i druga stylizacja jak najbardziej wpadły w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na sto procent biorę się za długie spódnice ;)
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny artykuł lubie czytać o modzie szczególnie gdy jest to profesjonalnie napisane :0 z pewnością skorzystam z tych porad najlepsza jest pierwsza stylizacja szczególnie dlatego ze większość rzeczy z niej mam XD

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  4. Artykuł świetny tak jak pierwsza stylizacja.Jednak moim zdaniem modana biel jest cały czas, ale wrto było się dowiedziec wiecej.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł, świetne sytlizacje ;) chcemy wiecej :D
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje mi się nie podobają, tylko pierwsza ujdzie. Jakość jest koszmarna, zapisuj w formacie PNG, nie JPEG.
    Artykuł fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja - ostatnia spódnica przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajna pierwsza lekko postarza ale za to druga jest elegancka trzecia tez fajna tylko zeby nie było tej kurtki a pozatym ok ;)
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemne dla oka propozycje ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń