2014/05/27

Styled Outfits #3

Wiecie, że nie mogę uwierzyć, że za tydzień będzie czerwiec? Mam wrażenie jakby święta były tydzień temu, a gwiazdka jakieś dwa. A tu przecież niecałe cztery tygodnie do dwumiesięcznej laby wakacyjnej. Trzeba się spiąć, nadrobić wszelkie zaległości, pilnować systematycznej nauki… No ale, co to jest około dwadzieścia dni w stosunku do całego roku? :] Dziś coś bardzo użytecznego i zupełnie nie letniego, byście docenili piękną zaokienną aurę. :]

Duet idealny?


Biel i czerń to zawsze chwytliwy trend. Jest ultra elegancki i szykowny, ale odpowiednio ograny może też prezentować się odrobinę nonszalancko. Silny kontrast dodaje świeżości, a odpowiednio dobrane geometryczne wzory (najmodniejszy sposób na black&white) mogą fajnie wymodelować sylwetkę.  Poniżej zebrałam jedne z moich ulubionych zestawów na temat. Bardzo lubię połączenie spódnic długości midi ze sportowymi butami – to bardzo unikatowe. A na ostatnim obrazku zwróćcie uwagę na buty. Pasek nad łydką optycznie wydłuża nogi. W tym roku bardzo popularne są spodnie odkrywające nogę poniżej połowy piszczela (że też ja zawsze muszę wpisać jakieś dziwne słowo :P).

Geometria = tandeta?

Na pewno kiedyś, kiedykolwiek widzieliście, dajmy na to na jakiś imieninach lub urodzinach starsze panie w sukienkach ściśle przylegających do ciała z wielkimi trójkątami lub prostokątami na piersiach czy plecach. Otóż nie każde połączenie da nam oczekiwany efekt. Wyżej mogliście przeczytać, co pomaga zlikwidować mankamenty naszej sylwetki. Co jeszcze mogę Wam doradzić? Drobne printy nas wyszczuplają, a duże poszerzają. Dlatego, nie mając tej wiedzy nie należy się pakować w tego rodzaju części garderoby. Ubierać się z głową, to najważniejsze, pamiętajcie. :]
Wybaczcie różnice w rozmiarach, i jakość (ah! blogger)
1. b.bizou moshino nelly.com decades supertrash b.bizou it girls
2. it girls archive b.bizou le
3. downtown it girls yh le nelly.com

Czy trzeba pokolei opisywać? Sami widzicie jak to wygląda. Pierwsza stylizacja moim zdaniem zdecydowanie najlepsza. Muszę się pochwalić, była na Inspiracjum dzięki Kasi, za co dziękuję (♥). W drugiej mamy mix wzorów. Kto powiedział, że nie łączy się kraty z kropkami? Do tego trochę srebra w dolnej części outfitu. W ostatnim najbardziej lubię te buty diy. Poza tym uznałam, że warto czasem wrzucić jakąś darmówkę, więc proszę, oto ona. :] 



Staraj się łączyć kilka wzorów w cudowną mozaikę. Nie przesadź tylko z odwagą doboru elementów, by nie stać się połączeniem krowy i zebry. :] Ale stawiaj na naturalne printy – zebry są teraz naprawdę hot! :]

Obecnie w świecie mody największym hitem są… plecionki! Przekładane paski czerni i bieli, tworzenie z nich patchworku lub imitacja robótki zrobionej na szydełku pomagają zbijać projektantom fortunę. Można się tego domyślić na przykładzie np. Marca Jacobsa czy Alexandra McQuenna. Zresztą w wielu sieciówkach ten motyw jest popularny i widoczny. *
* gdy pokazałam mojej młodszej siostrze (7 lat) powyższe zdjęcie dała komentarz: o! legginsy  w taki wzorek  noszą moje koleżanki na tańce – jak widzicie nawet wśród dzieci moda rządzi się swoimi prawami i przenika w ich szeregi :]

I jak Wam się spodobał już trzeci artykuł  mojego autorstwa?
Pamiętajcie o 'Wyzwaniu', koniecznie! Chciałam Was też przeprosić za to, że artykuł nie pojawił się wczoraj, ale nie chciały mi się zapisywać obrazki. To tyle, dziękuję za uwagę.
~Sonia

15 komentarzy:

  1. Artykuł bardzo fajny i ciekawy. Zgadzam się z Tobą że połączenie czerni i blieli nigdy się nie znudzi. Zarówni jaki i eleganckie stylizacjie jak look w stylu miejskim. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Dobre dobrane dodatki i bardzo mi się podoba ta kurteczka. : D
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł bardzo fajny i ciekawy. Zgadzam się z Tobą że połączenie czerni i blieli nigdy się nie znudzi. Zarówni jaki i eleganckie stylizacjie jak look w stylu miejskim. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Dobre dobrane dodatki i bardzo mi się podoba ta kurteczka. : D
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wykonany artykuł a i dzięki za rade na pewno sie przyda

    co do stylizacji to są na prawdę fajne pierwsza zdecydowanie najlepsza, jedyne co bym zmieniła to ten czarny pasek pod kołnierzem koszuli nie wiem czy ty to tak zrobiłaś czy taka jest koszula ale trochę mi to psuje kompozycje

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten 'pasek' jak mówisz to nieodłączny element topu z kołnierzykiem ;) nie da się go zmienić :)

      Usuń
    2. a cha ale i tak stylka jest świetna :)

      Usuń
  4. Ciekawy artykuł i bardzo fajne stylizacje c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te stylizacje, z artykułu na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście uwielbiam black & white.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem na tak :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  8. Artykuł mnie bardzo zaciekawił oraz stylizacje perfekt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawia mnie jak robicie proste nogi. Fotoszop?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodam artykuł na ten temat jeśli chcesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł bardzo dobrze napisany, ale stylizacje już takie sobie. Najbardziej spodobała mi się druga, a najmniej-trzecia.

    OdpowiedzUsuń