2014/05/26

Jak zabrać się za Hot Buys Positano Dress?

Dostałem propozycję pisania już dosyć dawno temu, ale dopiero dzisiaj znalazłem trochę więcej czasu i w końcu wpadłem na pomysł prowadzonego przeze mnie działu. Miałem zająć się stylizacjami z Hot Buys'ami. Uznałem jednak, że wstawienie 4 stylizacji z tym samym ubraniem może być nieco monotonne i niezróżnicowane. To musiało być coś innego. W końcu wymyśliłem, że oprócz 1-2 poglądowych stylizacji pokażę Wam ubrania i dodatki pasujące do danego HB'sa, nie na zasadzie robienia z nimi outfit'u. Powiedzmy sobie szczerze, kto z Was zakłada stylizacje zaprezentowane w postach modowych? Nikt, bo zapewne oskarżono by Was o plagiat. A co jeśli pokazać Wam ubrania i dodatki tematyczne, które możecie dobrać według własnego pomysłu i uznania? Myślę, że to świetny pomysł i może moja gadka jest dosyć zawiła, ale zaraz zrozumiecie o co chodzi. 

Od którego Hot Buys'a zaczynamy? 
Zacznijmy od tej dość problematycznej kiecki. Krój jest bardzo zachęcający i na pewno nie byłoby problemu, gdyby nie chaotyczny wzór i mnóstwo kontratujących ze sobą kolorów. Jak się za to zabrać? Wybierając same ciemne dodatki wyjdzie bardzo monotonnie, natomiast jeśli przesadzimy z ilością kolorów zrobimy z siebie choinkę, a tego nie chcemy, prawda? Najlepiej postawić na jeden kolor przewodni, pasujący do sukienki i kolor stonowany, w tym wypadku najlepszy będzie czarny lub kremowy. 

Jakie ubrania i dodatki pasują do sukienki?
Tu macie przykład butów:
Torebek:
Dodatków:
I ubrań:
Poniżej zaprezentuję Wam moje pomysły na tego HB'sa z użyciem części z powyższych ubrań i dodatków:
Nie obraźcie się za brak sklepów przy ubraniach, ale zajęłoby mi to zbyt wiele czasu. Jeśli macie pytania odnośnie danego ubrania/dodatku pytajcie w komentarzu :)
Moje posty będą się pojawiać prawdopodobnie 2-4 razy w miesiącu, zależy to od ilości wolnego czasu jakim będę dysponować.

Jak podoba się Wam pierwszy artykuł z nowej serii? Które z majowych Hot Buys'ów chcelibyście zobaczyć w tym dziale?

24 komentarze:

  1. O fajnie, ciekawy dział, coś nowego. C=
    Stylizacje świetne.
    Co do pytania, to chętnie zobaczę post z czarną koszulą. C=

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ;) stylizacje również udane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małą uwagę: myślę, że lepiej byłoby, gdybyś proponował rzeczy ogólnodostępne, ponieważ niektóre z tych zaproponowanych jest naprawdę ciężko zdobyć :)

      Usuń
    2. Wezmę to pod uwagę i następnym razem dam więcej rzeczy dostępnych w starplazie :) Moje propozycje to tylko przykłady, można oczywiście poszukać zamienników. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  3. A i mam jeszcze pytanie, skąd pochodzi torebka wykorzystana w pierwszej stylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na dział jest świetny! Stylizacje są bardzo fajne :)
    W następnym poście proponuję czarną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do następnego postu proponuję wybrać czarną koszulę* :D

      Usuń
  5. Wow! Kawał dobrej roboty, tego naprawdę chyba wcześniej nie było? Świetnie pokazane, pięknie zrobione, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, na pewno spróbuje zrobić jakąś stylizację z udziałem tej sukienki c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut oka sukienka mi się nie podoba, ale zobaczywszy Twoje stylizacje są świetnie! Najbardziej podoba mi się look numer dwa. Bo w pierwszej ta marynareczka jakoś nie pasuje. W drugiej wszystko tworzy spójną całość. Kolorystyka, dodatki... Po prostu świetnie!
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacje są świetne ale myślę że takie artykuły będą dość popularne i chciałabym żebyś je kontynuowała co do ubrać to zgadzam się z poprzednimi osobami że lepiej by było gdybyś dawała rzeczy ogólnodostępne bo z archiwe są strasznie drogie

    zastanawiam się jak w drugiej stylizacji ukryłaś pasek na szyji z tej sukienki czyżbyś troszkę przerobiła stylizacje w programie graficznym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starał się dawać więcej ogólnodostępnych ubrań.

      Jeśli chodzi o drugą stylizację to dokonałem niewielkiej obróbki w paint'cie :)

      Usuń
    2. @Aga N, autorem tego artykułu jest chłopak, nie kobietka : p

      Usuń
  9. świetny pomysl na serie ;)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny. Jednak uważam, że nazwy sklepów powinieneś dodawać jak i nazwy HB
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa HB jest w tytule posta. Pisanie około 50 nazw sklepów naprawdę zajmuje sporo czasu i raczej się na to nie zdecyduję. Zawsze można się zapytać o dane ubranie w komentarzu. Ale dzięki za propozycję :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł na artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju uwielbiam Twoją doll :)
    Bardzo się cieszę, że będą pojawiały się tutaj Twoje posty.
    Ogólnie pomysł na post super i stylizacje ładne :)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń