2014/06/11

Co kupić? - RIO

W ostatnim czasie admini wręcz zasypali nas nowymi kolekcjami, bardzo cieszę się z tego powodu, tylko stardollowy portfel trochę ucierpiał. Ciężko było mi się zdecydować którą kolekcję wziąć pod lupę, trafiło na tą najnowszą czyli nową dostawę do sklepu RIO. Typowo letnie ubrania, idealne co do pogody za oknem. Wykonane są moim zdaniem bardzo dobrze, na całe szczęście admini coraz rzadziej zasypują nas barbie różem i innymi tandetami a raczą nas stylowymi i eleganckimi elementami za co wielki plus dla nich! Z kolekcji wybrałam najbardziej uniwersalne i moim zdaniem warte zakupu rzeczy i oto co z nimi zrobiłam ;)

1. marynarka - rio, top - , spódnica - basics, torebka - rio, okulary - mr, zegarek - young holywood, buty - rio, pasek - ppq,
2. top - rio, spodenki & torebka & pasek- ysl, buty - riviera, okulary - callies picks
3. kombinezon - speciall offer, kurtka - rio, torebka - chanel, buty - rio, okulary- fallen angel

Kupiliście coś z nowej dostawy RIO? Co o niej myślicie?

12 komentarzy:

  1. Świetny artykuł, a co do stylizacji są genialne! Najbardziej podoba mi się ostatnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Distawa całkiem całkiem. Kupię trochę rzeczy, nie chce mi się wymieniać. XD
    Stylizacje świetne, artykuł też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z nowej dostawy Rio podoba mi się kilka rzeczy, na pewno coś kupię, a co do stylizacji bardzo mi się podobają ♥
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo podobają mi się rzeczy z nowej dostawy i sposób w jaki ich użyłaś. Jedynie w drugiej stylizacji rzuca się w oczy to, że łańcuszek u torebki jest srebrny a u okularów złoty, a to ze sobą niezbyt współgra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, choć przyznam, że pierwsza też niczego sobie ;) A co do dostawy to bardzo podoba mi się kilka rzeczy, które postanawiam kupić :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizace są świetne. Ja kupiłam fioletowe buty.

    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa do RIO nie zbyt mnie zachwyciła, mimo to jak w prawie każdej kolekcji znajduje się kilka perełek. Stylizacje są cudowne! :) Pierwsza stylizacja mi się bardzo podoba. Wręcz kocham spódnice basic. Nie będę się rozpisywać, po prostu nic dodać nic ująć. Druga stylizacja także jest świetna. Super kombinezon! :) Trzecia wspaniała, piękne są te buty. Więc jak już wspomniałam - wszystkie stylizacje mi się podobają. Na razie nic nie kupiłam, ponieważ przez poprzednie kolekcje nieco zbankrutowałam. Nie zmienia to jednak faktu, że zamierzam kupić kilka rzeczy już w najbliższej przyszłości.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja bardzo przypadła mi do gustu jest delikatna i zrównoważona oraz z nutką rocka (torebka). Druga stylizacja też jest całkiem ładna i myślę że gdyby nadarzyła się okazja z chęcią bym ją założyła. tego oczywiście nie mogę powiedzieć o pierwszej stylizacji. Przepraszam wiem że się pewnie napracowałaś i doceniam to :)
    ~nicola1321

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo spodobała dostawa do Rio, Admini się postarali ♥ Stylizacje są świetne, trzecia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje, z nowej dostawy na pewno kupię buty :)
    LILIEBI

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kolekcja niczym mnie nie zachwyciła jednak widzę ,że można zrobić kilka bardzo przyzwoitych stylizacji z nowych ciuchów w RIO.
    Pierwsza stylizacja: Wszystko ładne i dobrane ,jednak coś nie podoba mi się w tej spódnicy. Dałabym zamiast niej jakieś spodnie.
    Druga stylizacja: Ta stylizacja najmniej mi się podoba. Okulary są bardzo dziwne ,a w tych butach coś mi nie pasuje...
    Trzecia stylizacja: Ta stylizacja najbardziej mi się podoba. Ładnie dobrana ,a kombinezon jest po prostu przepiękny :)
    RingaXD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń