2014/06/11

Megamakijaż w kolorze #6



Witam w ten piękny wieczór! Jestem strasznie podekscytowana jutrem, mam wycieczkę klasową i jedziemy do parku rozrywki, nie przepadam za rollercoaster'ami, ale niektóre sprawiają mi radochę. 

A teraz przechodzimy do dzisiejszego koloru. Pink Rose, różowy-cukierkowy. Nie jest moim ulubionym odcieniem różu, ale również wartym uwagi. Nie znajdziemy zbyt wiele róży w Starplazie, więc dobrze w nie zainwestować.


Można kupić kredki do oczu, maskary, puder, konturówkę do ust, cień do powiek. Strasznie mi brakuje szminki w tym odcieniu.


Polecam zakup pudru, konturówki i cienia. Puder zawsze się przyda, ponieważ róż na policzkach to chyba podstawowa rzecz, co nie? Konturówka jest również bardzo przydatna. Co do cienia - znacie moje zdanie.


Ja przy różu stawiam na błękity i zielenie. Trzy powyższe są idealne do odcienia Pink Rose. Zwykle nie przepadałam za zielonymi oczami na Stardoll, lecz przy tym różowym jakoś się przełamałam. Nie łączcie go z brązowami oczami! Według mnie doll wtedy upodabnia się do królika.

Top kolory; brązy i białe. Brązy wyglądają przecudnie, zwłaszcza te powyższe. Jeżeli chcesz uzyskać efektowny i całkiem oryginalny kontrast, użyj tych bardzo jasnych. Z farb do włosów polecam w kolorze khaki i karmelową z Dorée.
Kupiliście kosmetyki? Macie wybrane oczy i włosy? Do roboty!



Doczekaliście się mnie w tych cudnych kocich oczach! Uwielbiam robić na nich makijaże, wszystko wygląda cudnie. Ten makijaż jest jak widzicie, w wielu kolorach; khaki, beż, granat i oczywiście róż. Straasznie mi się podoba!

Niestety troche bardzo cykam, więc dziś jeden makijaż, lecz mi się podoba bardzo i lepszy niż trzy na szybko, no nie? Do następnego!
xoxo

7 komentarzy:

  1. oczy cudowne policzki nieco mniej XD
    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł fajny, ale krótki :(
    Makijaż mi się nie podoba, okropnie pomalowane policzki, oczy już lepiej pomalowane, ale ten wybór kolorów mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z Aga0011, policzki kompletnie nie pasują do tego makijażu. Nie podoba mi się również fryzurka, ale to już kwestia gustu :) makijaż jest odważny i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż mi się bardzo podoba. Świetnie umalowane oczy, wspaniała kolorystyka. Na prawdę bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Super wygląda jeszcze tutaj eyeliner i tusz do rzęs. Co do policzków - mógłby być inny kolor, ale nie jest aż tak źle. Mnie się to nawet podoba, jest oryginalnie. Świetny artykuł. Krótki, ale myślę że to co najważniejsze już napisałaś.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest świetny i staranny, jednak jak zwykle zrobiłaś makijaż zbyt ekstrawagancki.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż świetnie dopasowuje się do twarz twojej doll, kolorystyka także całkiem nieźle współgra z całą resztą c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się makijaż. Cudownie umalowane oczy ,może trochę dziwny dobór kolorów ,ale to już moje zdanie ,każdy ma w końcu swój gust :). Co do artykułu:
    Fajny i krótki najważniejsze napisałaś i wystarczy. Bez długich wywodów tylko prosto zwięźle i na temat. Gdybym miała oceniać całokształt dałabym 9/10. Brakowało mi trochę różu w makijażu.
    RingaXD

    OdpowiedzUsuń