2014/06/10

Stylizacja na dziś

Witajcie. 
Chcę wolne, chcę wolne! Jestem dzisiaj po egzaminie komputerowym- 2 moduły mam zdane, jeszcze dwa- czekam na wyniki. Jestem też po rejsie samochodem. Dosłownie. Podjeżdżam z mamą pod szkołę, a tam około 75 cm wody na ulicach. Całe miasto momentalnie zalana, taka cholerna burza przywitała nas z rana. Tak bardzo boję się burzy. Dzisiaj zapowiadają to samo. Losie, nie chce! 
Stylizacja- już czuć lato. Jasne, modne pastele, zwiewność, przewiewność. Delikatnie, dziewczęco. Jesteście na tak, czy raczej na nie?



Rzeczy użyte w stylizacji:
Wianek- Pretty'n'Love
Łańcuch- PPQ
Koszula- Honey Maid
Torebka- Decades
Spodnie- Basics
Buty- Voile

10 komentarzy:

  1. Ładna, dziewczęca i letnia. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak się cieszę: pierwsza stylizacja gdzie większość ciuchów posiadam! :) :* pozdrawiam :)
    maric1231
    P.S. proszę o więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tej koszuli, więc stylizacja niebzyt mi przypada do gustu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta,ładna, dziewczęca stylizacja. Podoba mi się to, że użyłaś tutaj tego wianka. Koszula jest bardzo ładna, świetny kolor. Nic tutaj nie brakuje mi w tej stylizacji. Jak powiedziałam jest prosto, ładnie i dziewczęco.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tą opaske i nie wiedzialam do czego ją założyć, a tu taka fajna propozycja ;D na pewno skorzystam :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna i przede wszystkim letnia stylizacja c;
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, skromna stylizacja :3 Podobają mi się te buciki ^^
    superkaja55

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja mi się podoba. Jak sama to ujęłaś jest delikatnie i dziewczęco. Zrezygnowałabym tylko z naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skromna, ale ładna stylizacja, rzeczywiście czuć lato. :)
    LILIEBI

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczęca ,skromna i delikatna stylizacja. Bardzo mi się podoba. Fajnie ,że jest prosta ,dzięki czemu można dobierać i zmieniać dodatki. Torebka i naszyjnik do siebie pasują. Fajne wykorzystanie wianka. Jedyne co trochę mi się nie podoba to buty. Pasują do stylizacji ,ale nie podobają mi się.
    RingaXD

    OdpowiedzUsuń