2020/10/07

1:3

I znowu o butach... Moja wirtualna szafa liczy 15 stron z butami, a ja najczęściej stawiam jednak na te szpilki, które w dodatku były darmowe. Można było je zdobyć za udział w jakimś konkursie chyba rok temu. Były jednym z elementów eleganckiej kreacji, w której pojawiła się Lady Gaga w The Ellen Degeneres Show w 2018 roku. Chociaż na Stardoll wielokrotnie pojawiały się dodatki inspirowane projektami Christiana Louboutina, to jednak najbardziej spodobały mi się te szpilki. Podoba mi się ich kształt, kolor i wysokość obcasów. Wiem, że sprawdzają się w różnych wariantach. Pierwszą stylizację  udało mi się stworzyć we współpracy z Jezuschrystus. Dotychczas średnio podobało mi się połączenie czarnego z beżowym, jednak po zobaczeniu outift'u w wykonaniu Oli to się zmieniło. Futro odsłaniające ramię, przezroczyste body i koronkowy stanik na ciele  dodały zwyczajnej części ubioru odrobinę seksapilu i charakteru. Drugi look kojarzy mi się ze stylem Olivii Palermo: prosty, ale elegancki i kobiecy strój.  Do stworzenia  ostatniej stylizacji zainspirowała mnie Ariana Grande swoim zdjęciem na Instagramie, na którym ma na sobie właśnie piórkowy top i jeansy. Najpierw wydawało mi się to trochę kiczowate, ale po dobraniu odpowiednich dodatków wygląda to lepiej. 


#1: body It Girls, Futerko Yves Saint Laurent Tribute, biustonosz Inspired by Alexander Wang Tribute, pasek It Girls, jeansy Nelly.com, torebka It Girls, szpilki Special Offer.

#2: kolczyki Vinyl,  okulary It Girls , koszula The Jet Set, spódnica Bonjour Bizou, torebka Vinyl, szpilki  Special Offer.

#3: kolczyki PPQ of Mayfair , top It Girls, jeansy Subcouture, torebka Callie's Picks , szpilki  Special Offer.

Są tutaj jacyś fani kultowych butów z charakterystyczną czerwoną podeszwą? Może wolicie tak jak Carrie Bradshaw coś od Manolo Blahnika? Czy może buty od  Jimmyego Choo? 

Podzielcie się w komentarzach, która stylizacja tym razem przypadła Wam do gustu :)


9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rzeczy od "Lusia". Stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. W prawdziwym życiu nie stać mnie na takie luksusowe marki, więc nie mam swoich faworytów. Na Stardoll oczywiście Decades – buty z Decades to życie, naprawdę.
    Podoba mi się każda stylizacja, a szczególnie druga. Niby wszystkie proste, ale mają w sobie dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te szpilki,ale chyba jeszcze ich ani razu nie użyłam xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga propozycja :) pierwsza niby fajna,ale coś mi tam nie pasuje i chyba jest to futro,wywaliłabym je i założyła jakąś marynarkę albo skórzaną skórzaną kurtkę...ostatnia stylizacja to wgl nie moje klimaty,ten top jest kiczowaty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja super , 2 gdyby nie te badziewiaste okulary tez by była super a tak to jest tylko okej a 3 stylizacja całkowicie mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię te buty, o dziwo super darmówka :D
    Fajne stylizacje, pierwsza najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na stardollu mam od groma różnych butów i bardzo zwracam na nie uwage - ważny dodatek i dopełnienie każdej stylizacji. W realnym świecie moja szafa zawiera jedynie jakieś kozaczki, botki, adidaski i trampeczki, które kocham :D szpilek w realu nie posiadam - wstyd się przyznać, ale tak nie potrafię chodzić w dość wysokich butach:D ( pomimo, iż uważam, że są piękne :)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacje! Każda na swój sposób mi sie podoba! Żałuje jedynie, że nie mam tych butów, bo są dosyc uniwersalne :( Stylizacje dopracowane i świetne, trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te buty, są całkiem fajne.
    Z stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie posiadam tych butów, a szkoda, bo są bardzo ładne : )
    Wszystkie stylizacje są fajne, ale najbardziej podoba mi się 2 : )

    OdpowiedzUsuń