2020/10/26

Stylizacje za Starmonety – Halloweenowe wydanie specjalne

 


Halloween już za chwilę, a Ty nadal nie masz kreacji? Na koncie brak Stardollarów i jesteś spanikowany?

Nie martw się, przychodzę z pomocą! 

Dzisiaj chciałabym zaprezentować dwa pomysły na moje Halloweenowe kreacje za Starmonety. Zadanie nie było łatwe, ale specjalnie dla Was postarałam się stworzyć dwie propozycje. Mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu. 


1. Czarownica 


Ciężko znaleźć strój czarownicy za Starmonety, dlatego zdecydowałam się na wykorzystanie starych darmówek. Stworzyłam również malutką aranżację, która pomoże nam trochę bardziej wczuć się w nową rolę. 

Koszt kostiumu: Kapelusz – 0 sm | Sukienka (?) – 0 sm | Buty Fallen Angel – 2 sm (prezent) | Makijaż na twarzy – 0 sm | Dywanik Basics Decor – 58 sm | Stolik – 50 sm | Kot – 0 sm | Kula z czaszką – 55 sm | Świece – 13 sm (dostępne w bazarze) | Obrus – 5 sm (kupiłam go dawno temu za Stardollary, więc jest to przewalutowana cena) | Okno – 30 sm | Lampa przy oknie – 70 sm | Różdżka – 0 sm.


2. Wilczyca 


Moja kolejna propozycja na Halloween. Strój wilczycy, który jest dość tani i łatwo go zrobić. Las w tle dodaje całości fajnego klimatu. Co sądzicie o takiej propozycji? 

Koszt kostiumu: Nogi Archive – 162 sm | Sukienka Archive – 110 sm | Rękawiczki 1 (pod spód polecam założyć czarne rękawiczki, moje są z Voile, ale każde będą okej) – 30 sm | Rękawiczki 2 (są to puchowe rękawiczki, które mają imitować sierść) Callie's Picks – 197 sm (dostępne w bazarku) | Uszy Archive – 108 x 2, czyli 216 sm | Naszyjnik Fallen Angel – 110 sm | Las – dowolnie wybrana roślinność za Starmonety.


Stworzenie stylizacji Halloweenowej wyłącznie za Starmonety nie należy do prostych zadań. Mam nadzieję, że mimo wszystko docenicie moje propozycje. Zawsze możecie do nich dorzucić dodatki za Stardollary – wtedy na pewno będą o wiele bogatsze. 

Strasznego Halloween! 

18 komentarzy:

  1. Super pomysły! Bardzo mi się podoba wilczyca, jest taka inna, nieoczywista ^^ No i ekstra, że za starmonety. Sama jeszcze nie mam stardollowej stylizacji na Halloween, ale pomysł już w głowie jakiś jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Ja niestety nie potrafię tworzyć fajnych kostiumów, więc pewnie zostanę bez lub zadowolę się czymś gotowym z najnowszej dostawy Archive :D

      Usuń
  2. ja tego święta nie obchodzę,ale może jakieś filmy sobie pooglądam,bo mam jeszcze do obejrzenia Smętarz dla zwierzaków,Amityville i Obecność 2 :D jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza mi się bardzo podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja pewnie też zdecyduję się tylko na jakiś film.

      Usuń
  3. Obie stylizacje wykonane przez ciebie bardzo mi się podobaja! Świetna robota :) ja na stardollu nigdy nie przywiązuje uwagi do tego, aby moja doll była jakoś specjalnie przebrana - ubrana na to święto. W realu to samo, ale jak koleżanka wyżej pooglądam sobie jakieś fajne filmy albo seriale :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłem ze starcoins tez mozna zrobic tak fajne stroje na Halloween :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetne! Lubię Halloween i zazwyczaj mam jakieś ozdoby w oknie. W tym roku niestety nie będzie żadnej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! W tym roku niestety wszystko się zepsuło...

      Usuń
  6. stylizacje obie są świetne, watpie że przebiore swoja doll na to swieto, bo po prostu go nie obchodze, ale wiem że na pewno zobacze cudne apartamenty w tym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, w tym czasie ludzie potrafią robić cuda z apartamentami.

      Usuń
  7. Świetne stylizacje, gratuluję pomysłu.
    Bardzo lubię klimat Halloween, zawsze z siostrą robimy sobie jakąś drobną charakteryzacje, przygotowujemy przekąski i oglądamy horrory. Do tej pory zawsze przychodziło do nas dużo poprzebieranych dzieci po cukierki :D W tym roku na pewno tak nie będzie. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :*
      W tym roku niestety nie będzie takiej fajnej zabawy :( Szkoda...
      Ja też pewnie pooglądam horrory.

      Usuń
  8. Fajne stroje, zwłaszcza jak na ograniczoną liczbę artykułów.
    Ja w tym roku nie obchodzę, obecna sytuacja nie sprzyja w ogóle świętowaniu.
    Niemniej chętnie pooglądam jakieś aranżacje i przebrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zapraszamy do zaglądania na bloga – stroje tuż, tuż ;)

      Usuń
  9. Fajnie, że postanowiłaś zrobić przebrania za sm! Jak dla mnie druga propozycja wydaje się fajniejsza ; )

    OdpowiedzUsuń